هایفوتراپی برای لاغری

هایفوتراپی برای لاغری


سفت شدن پوست با استفاده از روش هایفو HIFU یک جایگزین عالی برای عمل لیفت پوست بوده و علاوه بر جنبه های ظاهری این روش در بسیاری از درمان های پزشکی نیز مفیده واقع شده است. هایفوتراپی برای لاغری یکی از روش های رایج برای کاهش سایز در بین افرادیست که می خواهند بدون جراحی به اندام ایده آل خود برسند.

هایفوتراپی در موارد زیبایی و درمانی بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد که شامل موارد زیر هستند:

•     جوان سازی و لیفت صورت و گردن با رشد کلاژن جدید توسط هایفو

•     کاربرد هایفوتراپی برای لاغری توسط از بین بردن سلول های چربی

•     سفت شدن پوست تمام قسمت های بدن با استفاده از هایفو

•     هایفوتراپی با هدف درمان بسیاری از بیماری ها مانند فیبروم های رحمی یا تومورهای کبدی

به عنوان یک روش ضد پیری عالی، از هایفو برای سفت کردن، بالا کشیدن و جوانسازی بافتهای پوست صورت، گردن و قفسه سینه استفاده می شود، از مزایای هایفوتراپی این است که ظاهری طبیعی و ماندگاری طولانی برخوردار می باشد. اگر به دنبال روشی غیر تهاجمی برای کانتور کردن بدن و کاهش چربی هستید، می توانید هایفوتراپی برای لاغری را در نظر بگیرید.


هایفوتراپی برای لاغری

مدتها بود که مردم در تلاش بودند تا از شر چربی های مناطق مختلف بدنشان راحت شوند، تنها درمان مناسب آن لیپوساکشن بود تا اینکه در سال های اخیر لاغری و سفت شدن بدن توسط هایفوتراپی جایگزینی بدون درد و جراحی برای آن شده است. مطالعات بالینی و بافت شناسی به وضوح نشان داده که سلولهای چربی بر اثر امواج هایفوتراپی مختل شده اند؛ به طوری که میانگین کاهش دور کمر و شکم پس از این درمان حدود 4 تا 5 سانتی متر می باشد. میزان متوسط کاهش چربی ناحیه درمان با هایفو از فردی به فرد دیگر متفاوت است و بستگی به واکنش بدن شما به این روش دارد؛ برخی نتایج هایفوتراپی شکم پس از دو هفته قابل مشاهده است اما رسیدن به نتیجه نهایی با توجه به شرایط جسمی افراد مختلف حدود سه تا چهار ماه زمان لازم دارد. هایفوتراپی برای لاغری یک روش ایمن و کاملا موثر برای شکل دادن به بدن، با کاهش رسوبات چربی است که می تواند در مناطقی مانند معده، شکم، کمر، باسن، بازوها و هر قسمت دیگر بدن به درخواست متقاضی اعمال شود.

جلسات هایفوتراپی برای لاغری با توجه به میزان چربی های مورد نظر بین یک تا 3 جلسه با فاصله های حدودا 45 روزه انجام می شوند؛ مدت زمان هر جلسه نیز با توجه به واکنش بدن متقاضی بین 30 تا 90 دقیقه متفاوت خواهد بود. نتایج حاصل از هایفوتراپی شکم با توجه به بدن هر فرد متفاوت بوده اما حداقل بیش از یک سال ماندگاری دارد، زیرا هایفو بافت های چربی را کاملا از بین میبرد. مدت زمان ماندگاری هایفوتراپی بعد از حذف چربی ها تا زمانی است که وزن خود را با رژیم غذایی و ورزش حفظ کنید.


هایفوتراپی برای لاغری چگونه عمل می کند؟

هایفوتراپی یک روش درمانی غیر جراحیست که با استفاده از امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا برای ایجاد اختلال متناوب در سلول های چربی بدن را شکل می دهد. این فناوری خاص انرژی را با شدت نسبتاً کم برای جلوگیری از التهاب، روی سطح پوست اعمال می کند، اما انرژی زیادی را روی چربی های زیر پوستی در عمق 1 تا 3 سانتیمتری متمرکز می کند. در هایفوتراپی برای لاغری با تمرکز پرتوهای فراصوت در عمق خاص زیر پوست و ترکیب این روش با تکنیک های کاربردی اختصاصی، نتیجه تجزیه بافت چربی خواهد شد. در واقع فرکانس بالای امواج اولتراسوند در روش هایفو برای لاغری باعث گرم شدن چربی های زیر پوست و همچنین تخریب آنها و سفت شدن پوست در ناحیه تحت درمان در همان زمان می شود. زمانی که سلولهای چربی از بین رفتند، سیگنالهای شیمیایی عکس العمل التهابی بدن را فعال می کنند. سلولهای ماکروفاژ به ناحیه ای که درمان اعمال شده، جذب می شوند و در اینجا لیپیدها و محصولات متابولیسم سلولی را منتقل می کنند و در نتیجه حجم بافت چربی موضعی در کل کاهش می یابد.


هایفوتراپی لاغری


تفاوت کاهش چربی و کاهش وزن توسط هایفو

یک تصور غلط مشهور در خصوص کاهش وزن و چربی وجود دارد و هر دو را به یک معنی میداند؛ اما در واقع اینطور نیست. با کاهش وزن سلولهای چربی کوچکتر شده اما به همان تعداد باقی می مانند و پس از افزایش مجدد وزن، این سلول ها می توانند دوباره بزرگ شوند. اما با هایفوتراپی برای لاغری باید این نکته را در نظر داشته باشید که این روش سلول های چربی در ناحیه درمان را به طور دائم از بین می برد که کاهش حجم را به دنبال دارد. در نتیجه ممکن است پس از انجام هایفوتراپی شکم کاهش وزن بسیار کمی داشته یا هیچ کاهشی در وزنتان نداشته باشید، اما از نظر ظاهری در سایز قسمت مورد درمان قطعا تغییر به سزایی مشاهده خواهید کرد.


عوارض هایفوتراپی برای لاغری

هایفوتراپی برای هر قسمت از بدن و به هر منظوری استفاده شود، هیچگونه دوره نقاهتی ندارد و تنها به تعداد اندکی مراقبت های بعد از هایفوتراپی محدود می شود. ممکن است افراد با توجه به نوع پوست و تحمل بدنشان عوارض جانبی بسیار خفیفی مانند قرمزی موضعی پوست داشته باشند که معمولا طی چند ساعت از بین می رود. از دیگر عوارض احتمالی هایفوتراپی برای لاغری مقداری تورم و سوزن سوزن شدن موقت پوست نیز می باشد که کاملا قابل تحمل بوده و نهایتا طی چند روز رفع می شود. تنها موردی که می توان به عنوان عوارض ناشی از هایفوتراپی شکم نام برد، ممنوعیت و محدودیت برخی درمان ها و داروها تا مدتی پس از انجام هایفو می باشد؛ بنابراین مشاوره با پزشک متخصص پیش از اقدام به انجام آن از مهمترین مراقبت های قبل از هایفوتراپی لاغری می باشد.


هایفوتراپی برای لاغری برای چه افرادی مناسب می باشد؟

روش های مختلف استفاده از هایفوتراپی شکم ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد؛ به طور کلی هایفوتراپی برای افراد بالای 30 و زیر 60 سال توصیه می شود. هایفوتراپی برای لاغری برای افرادی که در منطقه مورد نظر از بدنشان حداقل 2.6 سانتی متر چربی قابل لمس داشته باشند انجام میشود؛ البته اگر ضخامت چربی درآن ناحیه بیش از اندازه باشد نیز هایفوتراپی لاغری چندان نتیجه بخش نخواهد بود. هایفوتراپی برای لاغری برای افرادی با شرایط زیر توصیه نمی شود:

✔      خانم های باردار یا مادران در زمان شیردهی

✔      افراد مبتلا به دیابت پیشرفته

✔      افراد دارای عفونت در قسمت های تحت درمان

✔      مبتلایان به بیماری صرع و بیماری های ویروسی

✔      کسانی که در نواحی تحت درمان پروتز فلزی دارند

✔      افراد مبتلا به بیماری خونی و دچار خونریزی


افرادی که دارای پوست فشرده شده یا پوست های بسیار شل هستند ممکن است قبل از شروع هایفوتراپی شکم نیازمند درمان های دیگر یا مراقبت های قبل از انجام هایفوتراپی به صورت خاص باشند. در طول جلسه مشاوره پیش از هایفوتراپی لاغری پزشک متخصص نواحی مورد نظر را اندازه گیری کرده و یک برنامه اختصاصی برای درمان و اطمینان از کسب نتیجه به متقاضیان ارائه میکند.


در پایان چنانچه قصد انجام هایفوتراپی برای لاغری یا سفت کردن پوست هر بخش از بدن را داشته باشید، می توانید این تکنیک زیبایی را در کلینیک زیبایی رنسانس با بهره گیری از جدید ترین امکانات روز دنیا و زیر نظر پزشکان متخصص انجام دهید.

بهترین روش بالا بردن ابرو
18 Dec 2023

بهترین روش بالا بردن ابرو

چشم ها ویژگی مهمی در چهره هستند. اما متأسفانه گاهی اوقات با بالا رفتن سن معمولا ابروها به سمت پایین کشیده می شوند. از آنجا که پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، فاصله بین ابروها و مژه ها کوتاه می شود

ادامه مطلب
مقایسه بلفاروپلاستی و ترمیم پتوز
26 Dec 2022

مقایسه بلفاروپلاستی و ترمیم پتوز

در مورد تفاوت بین بلفاروپلاستی که به عنوان لیفت پلک نیز شناخته می شود و ترمیم پتوز که به نام بلفاروپتوز معروف است، سردرگمی زیادی وجود دارد. هر دو روش با بافت ظریف اطراف پلک سروکار دارند، با این حال مهم است که تفاوت این دو درمان را درک کنید تا بهترین گزینه را مطابق با نیازهای خود انتخاب کنید.

ادامه مطلب
آیا لایه برداری پوست خطرناک است؟
12 Nov 2020

آیا لایه برداری پوست خطرناک است؟

لایه برداری پوست Peeling برای داشتن پوستی سالم و جوان ضروری است. زیرا به مرور زمان سلول های مرده روی سطح پوست جمع می شوند. در صورتی که از پوست خود غافل شویم مواد آرایشی، آلودگی و چربی نیز می توانند به آن اضافه شده و

ادامه مطلب
چه کسانی کاندید مناسب لیپوماتیک هستند؟
2 Jan 2022

چه کسانی کاندید مناسب لیپوماتیک هستند؟

مانند هر روش درمانی زیبایی، برای انجام لیپوماتیک باید توسط یک پزشک متخصص معاینه شده و شرایط شما بررسی شود، تا بدانید که کاندید مناسبی هستید یا خیر. هیچ چیز جایگزین یک رژیم غذایی سالم و ورزش نمی شود و لیپوماتیک روش مناسبی برای افرادی که انتظار دارند مقدار قابل توجهی از بافت چربی را از دست بدهند نیست.

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35