هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

هزینه هایفوتراپی


HIFU مخفف High Intensity Focused Ultrasound می باشد، این روش درمانی که برای جوان سازی پوست به کار می رود عمق های مختلفی از بافت بدن را برای شکستن چربی های بدن، سفت کردن و لیفت پوست هدف قرار می دهد. به طور معمول از هایفو برای جوانسازی پوست صورت، گردن و واژن و رفع علائم کشش در بدن استفاده می شود، همچنین هایفوتراپی شکم و غبغب نیز متداول است. هزینه هایفوتراپی نسبت به نتایجی که در نهایت بدست می آید و ماندگاری طولانی این نتایج، در مقایسه با سایر روش های جدید جوانسازی پوست بسیار مقرون به صرفه می باشد.

هایفوتراپی روشی کاملاً غیر تهاجمی است که با هدف قرار دادن لایه های عمیق پوست کار می کند و باعث تولید کلاژن و بازسازی کلاژن در محل مورد نظر می شود. این روش درمانی سریع، قابل تحمل و بدون هیچگونه عوارض جانبی می باشد و نتایج آن به طور شگفت انگیزی در طولانی مدت باقی می ماند، بین دو تا سه سال و اگر می خواهید نتایج هایفو خود را حفظ کنید، توصیه می شود هر سال یک جلسه ترمیمی برنامه ریزی کنید.


روند انجام هایفوتراپی چگونه است؟

امواج التراسوند با قدرت بالا می تواند در یک نقطه هدفمند متمرکز شده و سریعاً دما را تا 90 درجه سانتیگراد (194 درجه فارنهایت) افزایش می دهند. در روش هایفوتراپی برای ایجاد این گرما از امواج فراصوت (انرژی صوتی) استفاده می شود، هنگامی که سلول های ناحیه مورد نظر به دمای مشخصی برسند، آسیب سلولی رخ می دهد که سلول ها را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک خواهد کرد. کلاژن پروتئینیست که به پوست ساختار می دهد، با افزایش کلاژن سازی پوست، پوست سفت تر و چین و چروک های کمتری ایجاد می شود. از آنجایی که هایفو بر روی یک بافت خاص در زیر سطح پوست متمرکز میشود، هیچ آسیبی به لایه های بالایی پوست و هیچ علائم قابل مشاهده ای وجود نخواهد داشت.

هر موج فراصوت فقط یک هدف کانونی کوچک را گرم می کند، بنابراین اپراتور از چندین موج فراصوت برای کل منطقه تحت درمان استفاده می کند. دکتر یا تکنسین ابتدا ناحیه مورد نظر را تمیز می کند، سپس ممکن است قبل از شروع کرم بی حس کننده موضعی استفاده کنند. دستگاه هایفوتراپی در برابر پوست قرار داده شده و با استفاده از نمایشگر فراصوت، پزشک یا تکنسین دستگاه را در محل مناسب تنظیم می کنند. سپس امواج اولتراسوند در پالس های کوتاه به مدت 30 تا 90 دقیقه به منطقه مورد نظر تابیده می شوند.


هزینه هایفوتراپی چگونه محاسبه می شود؟

هماطور که گفتیم هایفوتراپی دارای کاربردهای متعددی بوده و با توجه به محلی که هایفوتراپی برای آن انجام می شود هزینه های متفاوتی دارد. در کل هزینه هایفوتراپی به موارد زیر بستگی دارد:

✓      مهارت و تجربه پزشک:

مهارت پزشک به شدت بر اثربخشی و ماندگاری هایفوتراپی تأثیر می گذارد و به طور طبیعی و درمان هایفو توسط یک پزشک متخصص هزینه بیشتری خواهد داشت. همچنین اینکه هایفو در یک کلینیک پزشکی انجام شود هزینه بیشتری از مراکز زیبایی و غیرتخصصی دارد.

✓      دستگاه هایفو:

دستگاه های بسیاری برای انجام هایفوتراپی در بازار وجود دارند که بسیاری از آنها کپی می باشند، در بهترین حالت این دستگاه های کپی و بی کیفیت ناکارآمد و در بدترین حالت خطرناک بوده و موجب آسیب رسیدن به فرد می شود. اما اگر یک دستگاه هایفوتراپی دارای مجوزهای بهداشتی و نشان پزشکی توسط یک متخصص آموزش دیده استفاده شود، هایفوتراپی یک گزینه بسیار ایمن و موثر برای رفع چین و چروک و جوانسازی پوست می باشد. بنابراین قیمت هایفوتراپی با دستگاه های کپی از دستگاه های اصل ارزانتر می باشد.

✓      مناطق درمانی هایفوتراپی:

هایفو می تواند برای هر قسمت از بدن انجام شود و تفاوت اندازه محل مورد نظر برای درمان می تواند مدت زمان بیشتری طول بکشد و هزینه بیشتری خواهد داشت. به طور کلی هایفوتراپی صورت به دلیل کوچکتر بودن ناحیه از هایفو بدن هزینه کمتری دارد.

✓      تعداد شات ها:

به طور کلی یک تعداد استانداردی برای شات های دستگاه هایفو برای هر ناحیه خاص از بدن وجود دارد، با این حال ممکن است مشکل پوستی هر متقاضی بیشتر یا کمتر باشد و نیاز به تعداد متفاوتی شات داشته باشد.

✓      تعداد جلسات:

هر متقاضی معمولاً فقط به یک جلسه هایفو نیاز دارد، با این حال ممکن است برای دستیابی به نتیجه دلخواه به جلسات بیشتری نیاز باشد که البته در طول مشاوره با پزشک مورد بحث قرار خواهد گرفت؛ قطعا هرچه تعداد جلسات بیشتر باشد هزینه هایفو نیز بیشتر خواهد شد.


هایفوتراپی شکم


مزایای هایفوتراپی کدامند؟

•     هایفوتراپی یک روش ایمن، موثر و غیر تهاجمی برای سفت کردن پوست صورت محسوب می شود.

•     فواید هایفو نسبت به جراحی قابل انکار نیست؛ هیچ برش و زخمی به وجود نمیاورد و نیازی به بیهوشی و بستری ندارد.

•     به دلیل اینکه هایفو نیاز به زمان استراحت یا زمان ریکاوری ندارد، نیاز به انجام مراقبت های خاص و شدید بعد از درمان هم نخواهد داشت.

•     همچنین هزینه هایفوتراپی نسبت به لیفت صورت بسیار ارزانتر است.

•     علاوه بر از بین بردن چین و چروک، هایفو تراپی برای رفع سیاهی دور چشم، رفع غبغب، از بین بردن منافذ بزرگ و کاهش چربی در بدن نیز استفاده می شود.

•     اکثر مردم نتایج کامل هایفوتراپی را سه ماه بعد از درمان نهایی خود می بینند و تا سه سال این نتایج ماندگاری خواهد داشت.

یکی از مهمترین مهم ترین مزایای هایفوتراپی این است که برای همه انواع پوست قابل انجام است و افرادی که دارای افتادگی ملایم پوست هستند کاندید مناسب هایفو هستند. اگر دارای چین و چروک شدید پوست در سنین بالا هستید، ممکن است HIFU نتواند این مشکلات پوستی را از بین ببرد، بنابراین بهتر است پیش از اقدام به انجام هر کاری با پزشک متخصص مشورت کنید.


حدود قیمت هایفوتراپی چقدر است؟

هزینه هایفوتراپی در ایران در کلینیک های مختلف با توجه به فاکتورهای ذکر شده متفاوت است و درمان هایفو با قیمت بالاتر لزوماً بهتر نیست و قیمت پایین لزوماً به معنای آسب رساندن نیست. ممکن است با توجه به یک دستگاه هایفو نیاز به تعداد جلسات کمتر (1 تا 3 جلسه) با هزینه بالاتر داشته باشید، اما هزینه هایفو با دستگاه دیگری که تعداد جلسات بیشتر (3 تا 5 جلسه) دارد، کمتر باشد.

هزینه هایفوتراپی صورت قطعاً از هزینه هایفوتراپی شکم و پهلو به دلیل کوچکتر بودن ناحیه، کمتر می باشد و هزینه هایفوتراپی شکم به میزان چربی شکم فرد و تعداد جلسات مورد نیاز بستگی دارد و برای هر فرد متفاوت می باشد. به طور کلی هزینه هایفوتراپی را می توان بین 4 تا 5 میلیون تومان در نظر گرفت، اما برای اطلاع از قیمت دقیق هایفوتراپی هر بخش صورت و بدن می توانید با مشاوران ما در کلینیک رنسانس تماس بگیرید.


یکی از معتبر ترین کلینیک های زیبایی جهت انجام انواع روش های زیبایی از جمله هایفوتراپی ، کلینیک زیبایی رنسانس می باشد، چرا که در این کلینیک پزشکان متخصص و مجرب در زمینه هایفو با بررسی دقیق شرایط هر متقاضی، مناسب بودن این روش را می سنجند تا از صرف هزینه هایفو اضافی پرهیز کنند. همچنین در کلینیک زیبایی رنسانس به روزترین امکانات و تجهیزات تخصصی جهت انجام امور زیبایی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

مزایای کربوکسی تراپی
30 Jun 2021

مزایای کربوکسی تراپی

پس از انجام کربوکسی تراپی مویرگ های جدید بوجود می آیند و رگ های خونی گشادتر می شوند و اکسیژن رسانی به قسمت های بدن فعال می شود، در واقع کربوکسی تراپی گردش خون و تجدید سلول ها را افزایش می دهد.

ادامه مطلب
روش های افزایش رشد موی سر
3 Jul 2022

روش های افزایش رشد موی سر

موها به طور متوسط هر ماه حدود یک سانتی متر رشد می کنند، اگرچه عوامل ژنتیکی می توانند باعث ایجاد تفاوت در سرعت رشد مو شوند اما چندان قابل توجه نیست. هیچ روش علمی اثبات شده ای برای تسریع یا تحریک رشد مو وجود ندارد، اما می توان با تقویت موها و جلوگیری از عواملی که از رشد طبیعی موها جلوگیری می کنند شاهد افزایش رشد موی سر بود.

ادامه مطلب
پف یا کیسه زیر چشم و روش های درمان
30 Jan 2023

پف یا کیسه زیر چشم و روش های درمان

برای درمان پف زیر چشم، ابتدا باید بفهمیم که چه چیزی باعث آن شده است، موارد زیادی وجود دارد که می تواند منجر به ایجاد پف و کیسه های زیر چشم شود، اما معمولاً زمانی رخ می دهند که بافت های ملایم پوست اطراف چشم ضعیف و آویزان می شوند و اجازه می دهند مایع زیر چشم جمع شود و به ظاهری متورم منجر شود.

ادامه مطلب
ماندگاری تزریق ژل
27 Aug 2020

ماندگاری تزریق ژل

تزریق ژل روشی برای جوان سازی پوست می باشد که به عنوان یک روش نسبتاً طولانی برای از بین بردن چین و چروک ها، فرم دهی به باسن و افزایش حجم سینه با تزریق مواد پرکننده استفاده می شود

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35