لیزر موهای زائد

در زندگی هر شخصی، مقابله کردن با موهای زائد کاری تمام نشدنی است که عموما این مسئله برای خانم ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. موهای زائد به هیچ وجه برای هیچ فردی قابل تحمل نموده و برای رعایت اصول بهداشتی و زیبایی در جامعه می بایست برای رفع آن ها اقدام نمود.

حال ما در این جا به راه حل تضمینی برای رفع دائمی موهای زائد می پردازیم.


تا چندی بیش، رایج ترین روش برای رفع موهای زائد استفاده از تیغ بود که علاوه بر زبر شدن خصوصا در ناحیه صورت و یا چانه برخی از خانم ها که ظاهر بسیار بد و آزار دهنده ایی را به خود می گرفت ، برای سلامتی نیز روش مناسب و تضمینی به شمار نمی رفت اما بعدها جامعه با پدیده اپلاسیون آشنا گردید که این روش نیز علاوه بر درد های شدید، شل شدگی پوست و .. را بر جای می گذاشت. با این تفاسیر درمان موهای زائد چگونه امکان پذیر است؟


لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد ، بهترین درمان و قطعی ترین درمان تا به امروز در تمام دنیا برای رفع موهای زائد می باشد. این روش عالی و برتر در ابتدا با استقبال گرمی از کشور ما رو به رو نبود و از ترس های بیهوده در این زمینه ، افکار غلطی بوجود می آمد. اما رفته رفته با وسیع تر شدن دنیای ارتباطات و مشاهده نتیجه های معجزه آسای این روش در تمام دنیا شمار بسیاری از افراد به این روش نوین و عالی روی آوردند و کم کم استفاده سلیبریتی ها از روش لیزر موهای زائد ، این روش را به یک درمان منحصر به فرد و انتخابی عالی برای بیشتر افراد جامعه مبدل نمود.

لیزر موهای زائد روشیست که بیشتر مردم جهان را برای رفع موهای زائد به خود قانع کرده است. لازم به ذکر است که این روش تا کنون پیشرفت های مثبتی را به خود اختصاص داده است و روز به روز بر کیفیت و امکانات آن افزوده شده است. لیزر با نفوذ نور و اشعه خود بر پوست ، اقدام به از بین بردن فولیکول موی آن نقطه می کند و از این رو باعث ریزش موها گشته و با تکرار جلسات امکان رشد مجدد آن ها را متوقف می کند.


این روش عالی و منحصر به فرد ، برای اجرای خود نیاز به کلینک زیبایی مجهز ، استاندارد و دارای مجوز های رسمی بهداشت از اتحادیه دارد و داشتن متخصصین با مدارک رسمی و مهارت و تجربه بالا در این درمان جزء اصول اولیه اجرای لیزر موهای زائد می باشد تا درمان به صورت تضمینی و با رعایت استاندارد ها اعمال شود و هیچ نگرانی در رابطه با روش کار و نوع دستگاه های لیزر موهای زائد وجود نداشته باشد . در مراکز معتبر شخص توسط دستگاه های مجهز مورد درمان قرار می گیرد و افراد مبتدی نخواهند توانست با این دستگاه ها کار نمایند و کلیه درمان با رعایت اصول بهداشتی و قوانین لیزر موهای زائد برای عزیزان انجام خواهد گرفت.


با توجه به مطالب بالا به این نکته خواهیم رسید که انتخاب کلینیک از اقدامات مهم و اولیه بوده و برای انتخاب ، نیاز به تحقیق و جست و جوی فراوان از نتیجه کار بر روی دیگر مراجعین می باشد.

لیزر موهای زائد


مزایای لیزر موهای زائد:

•  کاهش رشد مو مجدد در مقایسه با سایر روش ها

•  درد بسیار ناچیز در هنگام لیزر در مقایسه با سایر روش ها که آن هم به وسیله بی حس کننده هایی مانند یخ یا ژل بی حس کننده و با انجام تعداد جلسات بسیار کمتر می شود.

•  عدم محدودیت برای انجام لیزر در مناطق مختلف بدن، حتی لیزر موهای زائد صورت


عوارض لیزرموهای زائد:

شاید شما نیز از طریق شایعات و ترس های ناشی از افکار غلط اطرافیان نگران این مسئله شده باشید که آیا لیزر باعث نازایی می شود یا آیا لیزر خطر کیست را زیر بغل به وجود خواهد آورد؟

خوشبختانه با پیشرفت علم در لیزر روز به روز بر کیفیت این روش افزوده شده و هیچگونه آستانه و ایجاد خطری را برای هیچ فردی در بر ندارد و روشی بدون خطر در دنیا شناخته شده است.


از طریق تحقیقات بهداشت جهانی این موضوع به ثبت رسیده است که اشعه لیزر موهای زائد بدن ، تنها در عمق یک الی یک و نیم میلی متری پوست نفوذ خواهد داشت و با این مقدار نفوذ امکان آسیب به بافت های پوستی نیز امکان پذیر نمی باشد. بنابراین برخورد اشعه با اجزای اصلی بدن مانند رحم و تخمدان ها امکان نا پذیر بوده و این قضیه به کل رد گردیده است .این موضوع بر شایعه به وجود آمدن مشکل در زیر بغل نیز صدق می کند و به کل آن شایعه رد و فسخ گردیده است.


تنها عوارض جانبی لیزر موهای زائد قرمزی موقتی پوست ، سوختن لایه رویی پوست و پوسته پوسته شدن پوست می باشد که این موارد نیز با انجام این کار در مراکز معتبر و به وسیله افراد با تجربه و متخصص بسیار کم پیش می آید.


نحوه اجرای لیزر موهای زائد بدن:

ابتدا ناحیه بدن مورد نظر فرد از طریق مایع مخصوص بی حسی موضعی بی حس می گردد تا در حین اجرا فرد ، درد و یا سوزش را احساس نکند که اصولا احساس کمی گز گز در این روش عادی و نرمال می باشد.سپس چشم های شخص جهت ریلکسیشن و رعایت حفظ اصول لیزراز طریق عینک مخصوص بسته خواهد شد و سپس توسط متخصص نفوذ اشعه دستگاه لیزر بر ناحیه مورد نظر اجرا می گردد و هرناحیه مدت زمان تقریبا پنج دقیقه را به خود اختصاص خواهد داد.این کار بعد از اتمام جلسه با پوشش ژل مخصوص خنک کننده بر محل پایان می یابد.


نکات قبل و بعد از جلسات لیزر موهای زائد بدن:

معمولا لیزر موهای زائد برای درمان ، بین 6 الی 8 جلسه زمان نیاز دارد که با توجه به شرایط بدنی و موهای فرد کمی متفاوت می باشد.

قبل از انجام لیزر محلی که قرار است لیزر بر روی آن تابیده شود باید شیو شود که معمولا یک روز قبل از لیزر زمان مناسبی خواهد بود. از زدن اسپری ، ادکلن ، مام و لوسیون در آن منطقه در روز لیزر باید خود داری شود. بعد از اتمام هشت جلسه انجام لیزر باید هر شش ماه یکبار ادامه یابد تا موها به حالت اول خود باز نگردند.

لیزر موهای زائد بدن تا 80 در صد موهای زائد بدن را به طور دائمی از بین خواهد برد.


هزینه لیزر موهای زائد:

هزینه لیزر موهای زائد با توجه به کلینیک های مختلف ، محل جغرافیایی ، متخصصان مختلفف و مهم تر از هرچیز تفاوت در دستگاه های لیزر از استاندارد خاصی تبعیت نمی کند و ممکن است قیمت های مختلفی داشته باشد.


فرم ویزیت آنلاین



ثبت پرسش

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35