هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد روشی موثر برای از بین بردن موهای زائد می باشد، که تقریباً در هر جای صورت و بدن قابل استفاده است. بر خلاف روش های دیگر مانند اپیلاسیون و شیو مو های زائد، لیزر دارای نتایج ماندگار و طولانی تری است. لیزر مو های زائد موجب می شود مو ها با گذشت زمان نازک تر و نرم تر شده و کمتر قابل مشاهده بوده و رشد آنها به مرور کمتر و کمتر می شود.


نحوه ی انجام لیزر موهای زائد

در لیزر موهای زائد از پرتو های متمرکز نور برای آسیب دائمی یا از بین بردن فولیکول های مو استفاده می کنند. این روش درمانی با استفاده از دستگاه های لیزر پزشکی ریشه های زیر سطح پوست را هدف قرار می دهد تا از رشد مجدد آنها جلوگیری کند.


فولیکول های مو باید در زمان مشخصی در چرخه رشد مورد هدف قرار گیرند تا از رشد مجدد آنها جلوگیری شود. از آنجایی که موهای فرد هر زمان ممکن است در قسمتهای مختلف چرخه رشد مو قرار داشته باشند، برای دیدن نتایج طولانی مدت به چندین جلسه درمانی نیاز خواهید داشت. معمولاً 6 تا 8 جلسه در فاصله زمانی 4 تا 6 هفته ای توصیه می شود.


بدون در نظر گرفتن شکل و اندازه، لیزر مو های زائد تقریباً در هر ناحیه از بدن که نیاز به برداشتن مو باشد انجام می شود. به طور معمول این نواحی شامل زیر بغل، پشت لب، چانه، پشت، شانه ها، خطوط بیکینی ، بازوها، پاها، انگشتان پا و گردن می باشد.


هزینه لیزر موهای زائد چقدر است ؟

با این حال هزینه لیزر موهای زائد بسته به عوامل مختلفی متفاوت است. بزرگترین عامل ناحیه ای از بدن می باشد که تحت درمان قرار می گیرد. اندازه ناحیه ای که قرار است لیزر شود و مدت زمان لازم برای انجام مراحل در محاسبه ی هزینه مورد توجه قرار می گیرند.علاوه بر عوامل فوق مواردی مانند جنسیت، مهارت، تخصص و تجربه کادر درمان، نوع دستگاه لیزر و موقیت جغرافیای کلینیک در تعیین قیمت لیزر مو های زائد بدن موثر می باشند.


همانطور که گفته شد هزینه لیزر موهای زائد به دلیل فاکتور های گفته شده برای هر فرد متفاوت می باشد و نمی توان قیمت آن را به طور دقیق مشخص کرد. جهت اطلاع از هزینه لیزر موهای زائد می توانید با کارشناسان ما در کلینیک رنسانس تماس بگیرید.


مزایا لیزر موهای زائد چیست؟

1. ایمنی: لیزر موهای زائد دارای ایمنی بوده و شامل هیچ اقدام تهاجمی نمی شود. عوارض جانبی جزئی مانند تورم، قرمزی، تغییر رنگ پوست و سوختگی جزئی که به سرعت از بین می روند ممکن است رخ دهد. اما اگر توسط یک تکنسین لیزر معتبر و ماهر انجام شود، می توان از این موارد به راحتی جلوگیری کرد. در واقع خطرناکترین قسمت تأثیر لیزر بر روی چشم است، اگرچه با عینک های کامل خاموشی می توان از آسیب به چشم جلوگیری کرد.

2. اثربخشی: درمان با لیزر از اثربخشی بالایی برخوردار است. اکثر افراد نتایج شگفت انگیز مشاهده می کنند که حتی ممکن است مو های زائد به طور دائمی از بین بروند. 80-90٪ از افراد به حداقل 4تا 6 جلسه لیزر نیاز دارند تا 70-90٪ مو های زائد از بین رود.

3. روشی بدون درد: معمولاً روشی بدون درد بوده و90٪ افراد نیازی به کرم بیهوشی ندارند.

4. روشی سریع: لیزر مو های زائد به سرعت انجام می شود. طول مدت زمان درمان به اندازه منطقه مورد نظر بستگی دارد.

5. اگر بعد از لیزر مجدداً رشد مجدد مو داشته باشید، نسبت به گذشته از لحاظ بافتی ظریف تر و سبک تر خواهد بود.

6. متناسب با هر ناحیه بدن: می تواند برای هر قسمت از بدن، از جمله صورت و سایر مناطق حساس متناسب باشد.


معایب لیزر موهای زائد

1. نیاز به تکرار درمان

2. خطر سوختگی پوست

3. نوع پوست و رنگ مو بسیار مهم است: لیزر برای موهای قرمز، بلوند، خاکستری مفید نبوده و برای پوست های تیره نیز همینطور.

4- خطر بیماری های پوستی: لیزر ممکن است باعث بسیاری از بیماری های پوستی مانند تغییر رنگ پوست یا سوزش پوست شود.

5- آسیب چشم: در طی فرایند لیزر بایستی از چشم خود محافظت کنید.

6. گران قیمت: هزینه لیزر موهای زائد بسیار زیاد است.


در آخر چنانچه قصد انجام لیزر موهای زائد و یا انجام سایر تکنیک های زیبایی را دارید یکی از معتبرترین مراکز زیبایی که تمامی روش های زیبایی با استفاده از بروزترین امکانات و به کارگیری پزشکان متخصص انجام می شود کلینیک زیبایی رنسانس می باشد.جهت انجام مشاوره در خصوص تکنیک لیزر موهای زائد و سایر روش ها می توانید با مرکز زیایی رنسانس تماس حاصل نمایید.


بعد از تزریق ژل چه کارهایی باید انجام دهیم؟
25 Oct 2021

بعد از تزریق ژل چه کارهایی باید انجام دهیم؟

پس از تزریق ژل، مراقبت از خود و مخصوصاً ناحیه ای که تزریق را دریافت کرده، بسیار مهم است. علاوه بر نوع ماده ای که در تزریق استفاده می شود، مراقبت های بعدی نیز می توانند تاثیر به سزایی در ماندگاری تزریق ژل داشته باشند، بنابراین پیروی از آنها اهمیت بسیاری در نتیجه دارد.

ادامه مطلب
قبل و بعد از لیزر موهای زائد چه مراقبت هایی نیاز است؟
6 Feb 2022

قبل و بعد از لیزر موهای زائد چه مراقبت هایی نیاز است؟

لیزر موهای زائد نیاز به آمادگی قبلی دارد که برای اطمینان از حذف دائمی موهای زائد، با صرف زمان قبل از شروع لیزر درمانی بهترین نتایج را به دست آورید. مراقبت های نامناسب پس از لیزر موهای زائد، ممکن است احتمال ایجاد اسکار، تغییرات رنگدانه و تغییر بافت پوست را افزایش دهد، بنابراین با پیروی از مراقبت های بعدی می توانید از این عوارض جلوگیری کنید.

ادامه مطلب
عوامل موثر بر هزینه تزریق چربی
2 Oct 2022

عوامل موثر بر هزینه تزریق چربی

هزینه تزریق چربی بر اساس عوامل مختلفی مشخص می شود و نمی توان عدد ثابتی برای آن ذکر کرد؛ همانطور که انتظار می رود هزینه تزریق چربی به باسن بسیار بیشتر از هزینه تزریق چربی به لب است.

ادامه مطلب
کاربرد های درمانی بوتاکس چیست؟
20 Jun 2020

کاربرد های درمانی بوتاکس چیست؟

بوتاکس یا Botox سمی ضعیف شده از باکتری ای به نام کلوستردیوم بوتولینوم (Clostridium botulinum) می باشد که این سم بسیار کشنده و سبب مسمومیت های غذایی می شود.این سم برای نخستین بار در سال 1820 کشف شد.اولین خاصیت درمانی این سم در سال 1980 توسط یک چشم پزشک اهل کشور آمریکا جهت بهبود انحراف چشم کشف شد

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35