هزینه تزریق ژل چگونه محاسبه می شود؟

قیمت تزریق ژل


فیلرهای پوستی از فرمول های مختلفی به صورت ترکیبی استفاده می کنند تا به طور موقت به نواحی صورت یا بدن که دچار افتادگی و از دست دادن چربی هستند، حجم دهند. به طور معمول، اکثر ژل ها از اسید هیالورونیک ساخته شده اند که با کاهش حجم صورت مقابله می کند و با پر کردن حجم از دست رفته، می توانند چین و چروک های ناشی از افزایش سن را از بین ببرند. از تزریق ژل می توان برای اصلاح انواع مشکلات پیری استفاده کرد، رایج ترین کاربردهای تزریق ژل عبارتند از:

•         حجم دهی به گونه های توخالی و لب ها

•         از بین بردن گودی و پف زیر چشم

•         رفع چین و چروک های عمیق صورت در اطراف بینی و دهان

•         حجم دادن به سینه و باسن

•         از بین بردن علائم جوش و کشش

•         اصلاح علائم پیری روی دست ها

طول عمر تزریق ژل به عوامل خاصی از جمله سن و میزان پاسخ بدن به درمان تزریقی بستگی دارد؛ به طور کلی فیلرها و درمان های تزریقی در مناطقی از بدن که مستعد حرکت نیستند، ماندگاری بیشتری دارند. به همین دلیل است که تزریق ژل روی پیشانی و گونه ها نسبت به پرکننده های اطراف چشم و دهان ماندگاری بیشتری دارند.سن ایده آلی برای دریافت تزریق ژل وجود ندارد، زمانی که متوجه علائم پیری روی صورت خود شدید، می توانید از تزریق انواع پرکننده های پوستی استفاده کنید.


هزینه تزریق ژل چگونه محاسبه می شود؟

تزریق ژل به یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای افرادی تبدیل شده‌ که به دنبال مقابله با تاثیر پیری بر روی پوست صورت خود هستند که دلیل این محبوبیت توانایی این روش در ارائه نتایج برجسته بدون نیاز به روش های تهاجمی و زمان بهبودی طولانی می باشد. متأسفانه، نمی توان به سادگی یک عدد را به عنوان هزینه تزریق ژل مشخص کرد، این روش درمانی زیبایی به عوامل مختلفی وابسته است و تغییرات زیادی در هزینه دارد، عوامل متعددی وجود دارد که می تواند بر هزینه تزریق ژل تأثیر بگذارد، از جمله:


1- مقدار ژل تزریقی.

بیشتر قیمت های تزریق ژل که از مراکز مختلف گفته می شود به ازای هر سرنگ یا هر سی سی از ژل ذکر شده است، اما با توجه به اینکه مقدار ژل مورد نیاز حتی برای تکمیل یک کاربرد بین افراد متفاوت است، این معیار بسیار مفیدی نیست. اگر در هر بار تزریق به بیش از یک سی سی ژل نیاز داشته باشید، قیمت تزریق ژل در مقایسه با فردی که به یک سی سی نیاز دارد، ناگزیر بالاتر خواهد بود. همچنین با توجه به ناحیه تحت درمان نیز تزریق ژل می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد، قطعاً تزریق ژل به باسن به مقدار بیشتری ژل نسبت به تزریق ژل به لب ها خواهد داشت.


2- مهارت و تجربه فردی که فیلرها را تزریق می کند.

هر چه فردی که تزریق ژل را انجام می دهد دارای صلاحیت، آموزش تخصصی و تجربه بیشتری باشد، مانند یک متخصص پوست هزینه بیشتری نسبت به یک تکنسین در سالن های زیبایی دریافت خواهد کرد. البته دریافت ژل در کلینیک های تخصصی و زیر نظر پزشکان مزایایی دارد، علاوه بر اینکه از اورجینال بودن فیلر تزریقی مطمئن هستید، عوارض و مشکلاتی را برایتان در پی نخواهد داشت.


3- محل کلینیک.

به دلایل مختلفی مکان یک کلینیک تزریق ژل بر هزینه آن تاثیر دارد، به عنوان مثال، کلینیک ها و پزشکان مستقر در شهرهای بزرگ یا منطقه های گرانتر در شهرها، هزینه های عملیاتی بالاتری خواهند داشت که به ناچار در قیمت هر کدام از خدماتشان منعکس خواهد شد. از طرفی هرچه گزینه های بیشتری (از نظر تعداد کلینیک ها و پزشکان) در دسترس شما باشد، احتمال اینکه قیمت های مناسب تری برای تزریق ژل پیشنهاد شود بیشتر است، زیرا ارائه دهندگان در رقابت مستقیم با یکدیگر هستند.


هزینه تزریق ژل


مهم ترین عامل موثر بر هزینه تزریق ژل

علاوه بر تمام موارد گفته شده، بزرگترین عامل موثر بر روی هزینه تزریق ژل، نوع و برند فیلری است که انتخاب می کنید.

اگر برای اولین بار است که تزریق ژل را در نظر می گیرید، ممکن است از شنیدن تنوع ژل های موجود با ماندگاری های مختلف شگفت زده شوید. باید در نظر داشته باشید که تمام فیلرها موقت هستند و وظیفه آنها حجم دهی نقاط مختلف بدن است اما هیچ فیلری وجود ندارد که برای تمام متقاضیان مناسب باشد.

اسید هیالورونیک HA، این ماده طبیعی ژل مانند در بدن انسان وجود دارد که وظیفه اش حفظ رطوبت پوست است. از آنجایی که این ژل طبیعی و برای انسان کاملاً بی خطر است از متداول ترین و محبوب ترین انتخاب ها به عنوان فیلر می باشد، البته به دلیل وجود این ماده در بدن، به مرور زمان توسط آن جذب شده که همین امر مدت زمان ماندگاری آن را بین 6 تا 12 ماه می کند و پس از آن نیاز به ترمیم و تزریق مجدد دارد. فیلر ژوویدرم Juvederm شناخته شده ترین ژل اسید هیالورونیک است که قیمت مقرون به صرفه ای دارد در حالی که ژل با برند Restylane کمی گرانتر است.

سایر موادی که به عنوان ژل تزریق می شوند و ماندگاری نسبتاً طولانی تری دارند عبارتند از:

✓      اسید پلی ال لاکتیک

✓      هیدروکسیل آپاتیت کلسیم

✓      پلی متیل متاکریلات

بعد از تزریق ژل چه کارهایی باید انجام دهیم؟
25 Oct 2021

بعد از تزریق ژل چه کارهایی باید انجام دهیم؟

پس از تزریق ژل، مراقبت از خود و مخصوصاً ناحیه ای که تزریق را دریافت کرده، بسیار مهم است. علاوه بر نوع ماده ای که در تزریق استفاده می شود، مراقبت های بعدی نیز می توانند تاثیر به سزایی در ماندگاری تزریق ژل داشته باشند، بنابراین پیروی از آنها اهمیت بسیاری در نتیجه دارد.

ادامه مطلب
روش های جوانسازی دست ها
3 Nov 2021

روش های جوانسازی دست ها

برای جوانسازی دست ها دو گزینه درمانی در نظر گرفته می شوند، بازگرداندن حجم از دست رفته و بازیابی جوانی پوست؛ اینها دو روش متفاوت و موثر برای دستیابی به جوانسازی دست ارائه می دهند که با علائم پیری دست ها، از دست دادن حجم و قابلیت ارتجاعی پوست مقابله می کند.

ادامه مطلب
مقایسه روش های جوانسازی هایفوتراپی و میکرونیدلینگ
7 Mar 2022

مقایسه روش های جوانسازی هایفوتراپی و میکرونیدلینگ

اگر شما می خواهید ظاهر پوست خود را تقویت کنید و همزمان با برخی از نگرانی های پوستی دیگر مقابله کنید، احتمالاً هایفوتراپی و میکرونیدلینگ گزینه های مناسبی هستند، هردوی این روش های جوانسازی برای همه نوع پوست و رنگ پوست نتیجه بخش هستند و تقریباً همه می توانند از مزایای درمان بهره مند شوند.

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35