ماندگاری جوانسازی با استفاده از لیفت با نخ

ماندگاری جوانسازی با استفاده از لیفت با نخ


لیفت با نخ یک روش درمانی ضد پیریست که نخ های جراحی را در زیر سطح پوست قرار می دهد تا تولید کلاژن را تحریک کند و پوست را بالا ببرد، در نتیجه افتادگی پوست و چین و چروک را برطرف می کند. در این روش معمولاً از نخ های PDO استفاده می شود که می توانند با سفت تر و جوانتر کردن پوست، تغییرات مثبتی در صورت ایجاد کنند. این نخ ها از مواد درجه یک پزشکی ساخته شده اند و سالهاست که در دنیای پزشکی برای انجام عمل های جراحی مورد استفاده قرار می گیرند. هنگامی که به زیر سطح پوست تزریق می شوند، تولید کلاژن را تحریک می کنند و به مرور زمان خاصیت کشسانی پوست را تقویت می کنند؛ در عرض شش تا هشت ماه، این نخ ها خود به خود حل می شوند و ظاهری جوان تر خواهید داشت.

بسیاری از افراد این روش درمانی برای درمان چروک های صورت و گردن خود انتخاب می کنند تا ظاهر آن را بهبود بخشیده و پوست را زیباتر کنند. نخ های PDO می توانند گونه ها را بالا کشیده و ظاهری برجسته تر ایجاد کنند، خطوط پای کلاغی را کاهش دهند، خط فک را تقویت کنند و خطوط خنده را از بین ببرند. افراد از لیفت با نخ برای درمان موارد زیر استفاده کرده اند:

•         برجستگی گونه ها

•         لیفت ابرو

•         رفع خطوط پای کلاغ

•         از بین بردن خطوط سیگاری ها

•         بالا بردن لب

•         جوانسازی پوست گردن

•         بالا کشیدن سینه ها

•         بهبود پوست و لیفت باسن


کاندید مناسب لیفت با نخ

افراد در سنین مختلف لیفت با نخ را برای رفع برخی از مهم ترین نگرانی های مربوط به افزایش سن انتخاب می کنند؛ سن مناسبی برای استفاده از مزایای لیفت با نخ وجود ندارد. اگر علائم پیری را در صورت یا بدن خود مشاهده کرده اید و می خواهید در اسرع وقت آنها را برطرف کنید، می توانید این درمان را انجام دهید و از روند پیری جلوگیری کنید. اگر برای انجام این درمان بیش از حد صبر کنید، با افزایش سن همان نتایج چشمگیری را که در سنین پایین تر می توانستید بدست آورید، تجربه نخواهید کرد.

برای تعیین اینکه آیا شما کاندیدای مناسب لیفت با نخ هستید یا خیر، چندین فاکتور وجود دارد که با مشاوره اولیه با پزشک میتوانید  از آنها مطمئن شوید. برخی از شرایطی که تعیین می کنند که آیا شما کاندیدای خوبی هستید یا خیر عبارتند از:

1- سلامت جسمی.

بهترین کاندیدها برای لیفت با نخ افراد سالمی هستند که از بیماری های خاصی مانند دیابت یا بیماری خودایمنی رنج نمی برند؛ زنان باردار و شیرده واجد شرایط این درمان نیستند.

2- پوست سالم.

پوست سالم یکی دیگر از معیارهاییست که به تشخیص اینکه آیا برای این درمان مناسب هستید یا خیر، کمک می کند. در زمان اقدام برای انجام لیفت با نخ، پوست شما باید از سلامت خوبی برخوردار باشد و نباید علائمی از التهاب یا آفتاب سوختگی داشته باشید.

3- انتظارات واقع بینانه

هنگامی که روش جوانسازی لیفت با نخ را انتخاب می کنید اگر انتظارات واقع بینانه داشته باشید، تجربه شما بسیار بهتر خواهد شد. این بدان معناست که می دانید باید چه چیزی انتظار داشته باشید و می دانید چه نوع نتایجی به دست خواهید آورد.


ماندگاری جوانسازی با استفاده از لیفت با نخ

نکته اصلی انتخاب روش های جوانسازی پوست همیشه به نتایج مربوط می شود، بنابراین بعد از اینکه از خود میپرسید که آیا این درمان نتیجه بخش است یا خیر، این سوال برایتان پیش خواهد آمد که نتایج آن چقدر دوام خواهد داشت. درمان زیبایی لیفت با نخ بسیار مؤثر است زیرا نتایج فوری و نسبتاً طولانی مدت را ارائه می دهد. درمان اولیه پوست صورت را لیفت کرده و از آن حمایت می کند، لیفت با نخ همچنین برخی از نتایج طولانی مدت مانند تولید کلاژن را آغاز می کند. نخهای PDO که در زیر پوست قرار داده شده اند سه تا شش ماه دوام می آورند و به تدریج جذب می شوند. در طول این مدت، آنها تولید کلاژن را تحریک می کنند، این کلاژن در پوست اطراف نخ ها تشکیل می شود و حتی پس از حل شدن نخ ها لیفت و استحکام آنها را حفظ می کند. در عرض شش تا هشت ماه، نتایج نهایی لیفت با نخ را مشاهده خواهید کرد. ماندگاری نتایج در بین بیماران متفاوت است و با توجه به انواع مختلف پوست می تواند متغیر باشد، اما بیشتر افراد نتایج لیفت با نخ را در حدود 12 تا 18 ماه حفظ می کنند.


ماندگاری لیفت با نخ


نتایج لیفت با نخ و عوامل موثر بر ماندگاری آن

نتایج لیفت با نخ، اگرچه به اندازه جراحی لیفت صورت چشمگیر نیستند، اما طبیعی و موثر به نظر می رسند. پوست صورت با نخ لیفت شده سفت تر به نظر می رسد، گونه ها برجسته شده و سایر ویژگی های صورت شما را آشکار می کند. ممکن است تورم جزئی یا مقداری کبودی در مناطقی که نخ ها قرار گرفته اند داشته باشید اما می توانید به تمام فعالیت های عادی خود بازگردید. روال مراقبت از پوست و سلامت کلی شما می تواند بر مدت زمان ماندگاری نتایج لیفت با نخ تأثیر بگذارد. پس از عمل، پزشک دستوراتی به شما خواهد داد که با پیروی از آنها می توانید نتیجه مورد انتظار خود را مشاهده کنید.

مهم ترین مراقبت های بعد از لیفت با نخ عبارتند از اینکه شما باید برای چند روز از ورزش یا سایر فعالیت های شدید بدنی خودداری کنید، همچنین بهتر است تا زمانی که نخ ها محکم نشده اند صورت خود را مالش نداده و به پهلو نخوابید. البته بعد از گذشت مدت زمان مشخص شده توسط پزشک که نخ ها کاملاً فیکس شدند، لازم نیست نگران حرکت آنها باشید.


آیا می توان ماندگاری نتایج لیفت با نخ را افزایش داد؟

بله. انجام درمان های ترمیمی با تشخیص پزشک می توانند نتایج لیفت با نخ را برای شما افزایش دهند و به شما کمک کنند برای مدت طولانی تری جوان تر به نظر برسید. مراقبت از پوست و انجام هر کاری که برای سالم نگه داشتن آن موثر است، کمک زیادی به افزایش نتایج و ماندگاری آن خواهد کرد. برای گسترش و افزایش ماندگاری لیفت با نخ خود، می توانید:

•         روزانه مقدار زیادی آب بنوشید.

•         مداوماً از ضد آفتاب با کیفیت استفاده کنید.

•         از سیگار کشیدن خودداری کنید.

•         از یک روتین مراقبت از پوست حرفه ای استفاده کنید.

•         رژیم غذایی سالم داشته باشید.

•         ویتامین ها و مکمل هایی مصرف کنید که از سلامت کلی پوست حمایت می کنند.

هزینه تزریق ژل چگونه محاسبه می شود؟
4 Dec 2023

هزینه تزریق ژل چگونه محاسبه می شود؟

تزریق ژل به یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای افرادی تبدیل شده‌ که به دنبال مقابله با تاثیر پیری بر روی پوست صورت خود هستند که دلیل این محبوبیت توانایی این روش در ارائه نتایج برجسته بدون نیاز به روش های تهاجمی و زمان بهبودی طولانی می باشد.

ادامه مطلب
مراقبت های بعد از لیفت با نخ
24 Jan 2022

مراقبت های بعد از لیفت با نخ

اکثر افراد بعد از لیفت با نخ می توانند با بهبود فوری ظاهر خود به فعالیت های روزمره شان ادامه دهند، اما برای مشاهده سریع تر نتیجه و کاهش احتمال بروز عوارض جانبی باید از دستورالعمل های مراقبتی بعدی پیروی کنند.

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35