تزریق ژل به زیر چشم

تزریق ژل به زیر چشم

با افزایش سن تولید هیالورونیک اسید، که مسئول حجم دهی به صورت به ویژه در اطراف لب و گونه هاست، به طور فزاینده ای کاهش میابد. به این ترتیب صورت با گذشت زمان افتاده و شل می شود.همچنین چربی زیر پوست با گذشت زمان از بین می رود. این از دست دادن چربی به ویژه در زیر چشم جلوه ای خسته به چهره شما می بخشد. برای جوان سازی ظاهر خود، و رفع گودی زیر چشم تزریق ژل یا اسید هیالورونیک مصنوعی به زیر پوست گزینه ای بسیار مناسب می باشد.


تزریق ژل به زیر چشم چگونه انجام می شود ؟

تزریق ژل به زیر چشم روشی عملاً بدون درد بوده و فقط سی دقیقه طول می کشد. برای شروع تزریق ژل ابتدا آرایش را چشم ها را شسته و سپس پلک ها را ضد عفونی می کنند. سپس از ژل بی حس کننده لیدوکایین برای بی حس کردن محل تزریق استفاده می شود.


پزشک با استفاده از میکروکانولولا های با نوک گرد یا یک سوزن کوچک، بسته به تکنیک مورد نظر پزشک، ژل را به زیر چشم تزریق می کند و سپس اجازه می دهد تا به تدریج در اطراف آن پخش شود. میزان تزریق باید به خوبی کنترل شود تا از تزریق بیش از حد جلوگیری شود. نتایج تزریق ژل به زیر چشم بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود.


این روش معمولا برای درمان فرورفتگی زیر چشم و رفع تیرگی زیر چشم استفاده می شود. دوام و ماندگاری تزریق ژل معمولاً دوازده ماه طول می کشد.


مراقبت های پس از تزریق ژل به زیر چشم

• انجام ندادن تمرینات ایروبیک تا یک روز

• از آب زدن به محل تزریق تا سه روز خودداری کنید.

• عدم انجام ماساژ صورت

• انجام ندادن فعالیت های سنگین تا چند روز پس از تزریق


مزایای تزریق ژل به زیر چشم

✔ روشی بی خطر و ایمن

✔ بدون نیاز به عمل جراحی

✔ پر شدن مجدد حجم زیر چشم

✔ برطرف کردن سیاهی دور چشم

✔ زیبا و جذاب تر شدن چهره فرد

✔ رفع ورم پلک

✔ مشاهده نتیجه تزریق ژل به زیر چشم بلافاصله پس از تزریق

✔ این روش موجب کلاژن سازی در پوست را تحریک کرده و از گود شدن مجدد زیر چشم جلوگیری می کند.


عوارض تزریق ژل به زیر چشم

مانند هر روش زیبایی هر تکنیکی ممکن است دارای عوارض باشد. نکته ای که اهمیت دارد این است که مطمئن باشید که یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک با تجربه در زمینه تزریقات زیر چشم این عمل را برای شما انجام می دهد. اکثر بیماران تقریباً بلافاصله بعد از تزریق ژل به زیر چشم به فعالیت های روزانه خود ادامه می دهند. اما پس از انجام این روش قرمزی و تورم جزئی یا کبودی های بسیار اندک ممکن است ظاهر شود، که پس از مدت زمان کمی ناپدید می شوند. در صورت شدید بودن عوارض تزریق ژل به پزشک مراجعه کنید.


ماندگاری تزریق ژل به زیر چشم چقدر است ؟

دوام و ماندگاری ژل تزریق شده به زیر چشم که اکثرا از جنس هیالورونیک اسید است بسته به میزان سرعت سوخت و ساز بدن و نوع پرکننده مورد استفاده بین شش ماه تا کمی بیش از یک سال می باشد. ژل به مرور زمان و به آرامی حل می شود. اگر به هر دلیلی می خواهید ماده تزریق شده را از بین ببرید و از تزریق ژل منصرف شده اید می توانید از هیالورونیداز، آنزیمی که ژل هیالورونیک اسید را تجزیه می کند استفاده کنید.همچنین از سایر روش ها مانند تزریق چربی نیز می توانید برای زیر چشم خود بهره بگیرید.جهت مقایسه این دو روش به لینک تزریق ژل یا تزریق چربی مراجعه نمایید.


هزینه تزریق ژل به زیر چشم چقدر است ؟

هزینه تزریق ژل به زیر چشم بسته به محل و موقعیت جغرافیایی کلینیک متفاوت است. علاوه براین هزینه این روش با توجه به تعداد جلسات تزریق، میزان ژل تزریق شده، مهارت و تجربه پزشک متفاوت است. در نتیجه نمی توان هزینه دقیقی برای آن مشخص کرد و هزینه آن برای هر فردی متفاوت می باشد. در جلسه مشاوره قبل از تزریق هزینه دقیق تزریق ژل مشخص می شود.


اگر قصد انجام خدمات زیبایی همچون تزریق ژل را دارید با توجه به این که این روش ها نیازمند مهارت پزشک متخصص و کلینیک معتبر می باشد ، می توانید با تماس با کلینیک زیبایی رنسانس جهت تعیین وقت قبلی در ارتباط باشید. کلینیک زیبایی رنسانس با در اختیار داشتن بهترین تجهیزات و پزشکان متخصص آماده انجام تمامی خدمات زیبایی می باشد.

آیا لیفت با نخ روشی ایمن و بی خطر است؟
14 Mar 2022

آیا لیفت با نخ روشی ایمن و بی خطر است؟

روش لیفت با نخ بسیار ایمن می باشد، تقریباً هیچ خطری برای خونریزی یا عفونت وجود ندارد. این یک روش کم تهاجمی بدون نیاز به برش یا بیهوشی است و در صورتی که به یک کلینیک معتبر و دارای پزشکان ماهر و مجرب مراجعه کنید خطرات احتمالی آن نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

ادامه مطلب
تزریق چربی به باسن
27 Jul 2020

تزریق چربی به باسن

تزریق چربی روشی است که چربی را از یک قسمت بدن خارج کرده و به بخش دیگری وارد می کنند. این چربی ممکن است محصول جانبی عمل لیپوساکشن که چربی یک ناحیه از بدن را کاهش می دهد، یا چربی باشد که برای تزریق به ناحیه بدن دیگر برداشت می شود

ادامه مطلب
مواد غذایی مفید برای جوانسازی پوست
2 Jul 2023

مواد غذایی مفید برای جوانسازی پوست

پوستی زیبا و درخشان از نحوه غذا خوردن نشات می گیرد، اما مواد غذایی مفید برای جوانسازی پوست می توانند به بیش از اینها کمک کنند. غذاهای غنی از ویتامین ها و مواد معدنی می توانند علائم پیری را معکوس کنند؛ بهترین مواد غذایی برای پوست شما غذاهای حاوی اسید الاژیک، بیوتین و ویتامین های C و E هستند.

ادامه مطلب
هایفو بهتر است یا آر اف؟ مقایسه جذاب دو روش جوانسازی
16 Jan 2022

هایفو بهتر است یا آر اف؟ مقایسه جذاب دو روش جوانسازی

اساساً هایفو و آر اف هر دو درمان های سفت کننده پوست غیرجراحی و غیرتهاجمی هستند که پوست را گرم کرده تا واکنش بازسازی کلاژن را در لایه های عمیق آن القا کنند. اگرچه هر دوی آنها ظاهر چین و چروک را کاهش می دهند، اما از فناوری های مختلفی برای این کار استفاده می کنند، بنابراین در برخی موارد، ممکن است یک روش مناسب تر از روش دیگر باشد.

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35