تزریق ژل به گونه

تزریق ژل به گونه

ژل ها یا پرکننده های پوستی موادی هستند که برای بازگرداندن حجم از دست رفته گونه ها، از بین بردن چین و چروک و موارد دیگر به پوست صورت تزریق می شوند. سالانه بیش از 1 میلیون زن و مرد تزریق ژل را برای جوان سازی چهره انتخاب می کنند، که روشی مقرون به صرفه برای جوان تر به نظر رسیدن بدون نیاز به عمل جراحی یا خرابی می باشد.


تزریق ژل به گونه ها

با افزایش سن طبیعی است که ضمن از دست دادن حجم گونه ها، پوست صورت نیز ضخیم شده و چین و چروک و خطوط جدید ظاهر می شود و گونه ها افتاده و آویزان به نظر می رسند. تزریق ژل به گونه ها، خطوط و چین و چروک ها را صاف کرده و بافت های صورت را سفت می کند.


داشتن گونه های برجسته یکی از نشانه های زیبایی می باشد. که معمولاً با افزایش سن، افتاده شده و حجم خود را از دست می دهند. که در این صورت تزریق ژل به گونه ها می تواند بهترین گزینه باشد. این روش یک روش آرایشی و بهداشتی است و به طور فزاینده ای در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین تزریق ژل موجب تقارن صورت می شود. ژل در ناحیه مورد نظر تزریق شده تا حجم از دست رفته گونه ها را بازگردانند.


تزریق ژل به گونه ها چگونه است ؟

ژل تزریقی به گونه ها معمولا از جنس هیالورونیک اسید (HA) (ماده ای که در بدن وجود دارد) می باشد. به دلیل روند اجتناب ناپذیر پیری، مقدار هیالورونیک اسید موجود در پوست کاهش می یابد. در نتیجه پوست درخشش طبیعی و جوانی خود را از دست می دهد. در این روش هیالورونیک اسید را دوباره به داخل پوست تزریق می کنند تا حجم از دست رفته را بازگردانند.


قبل از استفاده از تزریق ژل از بی حسی موضعی برای بی حس کردن ناحیه مورد نظر استفاده می شود. برخی از متخصصان پوست از یک سوزن یا کانول بلانت برای تزرق ژل به گونه ها استفاده می کنند که درد احتمالی را در طول درمان کاهش می دهد. تزریق ژل به گونه ها انجام می شود با این حال عمق و تعداد تزریق کاملاً به نتیجه ای که بیمار می خواهد به آن برسد و نظر او بستگی دارد. این روش فقط 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. دارای کمترین ناراحتی می باشد.


تزریق ژل به گونه ها برای چه کسانی مناسب نیست ؟

• زنان باردار یا شیرده

• کسانی که دارای عفونت در گونه های خود می باشند.

• افرادی که دارای جوش در محل تزریق می باشند.

• افراد دارای سابقه ی سکته مغزی

• کسانی که به ژل تزریقی آلرژی دارند.


مزایای تزریق ژل به گونه ها چیست ؟

✔ در صورت ناراضی بودن از تزریق ژل می توان آن را برداشت.

✔ تزریق ژل به گونه ها روشی سریع و دارای دوره ریکاوری کوتاه مدت می باشد که برای افراد شاغل بهترین گزینه می باشد.

✔ باعث کاهش سیاهی زیر چشم می شود.

✔ دارای حداقل درد و ناراحتی پس از تزریق

✔ باعث فرم دهی و رفع شل شدگی گونه ها می شود.

✔ روشی ایمن و مطمئن


عوارض جانبی تزریق ژل به گونه ها

بعد از تزریق ژل به گونه ها بیمار ممکن است برای یک دوره موقت دچار کبودی، تورم یا قرمزی در محل تزریق شود. افراد می توانند بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود بازگردند. علاوه بر این بیمار باید اطمینان حاصل کند که کلینیکی که در آن عمل تزریق ژل را انجام می دهد دارای متخصصان پوست معتبر باشد.


ماندگاری تزریق ژل به گونه چقدر است ؟

ماندگاری و دوام این روش ممکن است از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت باشد. تزریق ژل به گونه ها دارای نتیجه طبیعی با گونه های برجسته می باشد. در بیشتر موارد نتایج اولیه تزریق در طی یک هفته پس از درمان مشهود است، که ماندگاری آن بین 18 تا 24 ماه به طول می انجامد. بسته به وضعیت پوست، ممکن است بیمار برای به دست آوردن نتایج طولانی مدت نیاز به انجام چندین جلسه تزریق داشته باشد.


روش های دیگری از جمله تزریق چربی برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک های گونه وجود دارد که می توانید از آن بهره مند شوید.در مقاله تزریق چربی به گونه اطلاعات کاملی در زمینه این تکنیک ارائه شده است.


کلینیک زیبایی رنسانس یکی از معتبرترین مراکز ارائه خدمات تزریق ژل و سایر خدمات زیبایی می باشد که با استفاده از بروزترین متد های روز دنیا و به کارگیری متخصصان پوست و زیباییامکان بهره مندی از تمامی خدمات زیبایی را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.


لیفت با نخ بهتر است یا هایفوتراپی؟
28 Aug 2022

لیفت با نخ بهتر است یا هایفوتراپی؟

. اگر می خواهید نتایج فوری مشاهده کنید باید بتوانید تحمل ورود سوزن به پوست صورت خود را داشته باشید، در این صورت لیفت با نخ انتخاب بهتری نسبت به هایفو است. دلیل اینکه هایفو برای دیدن نتایج زمان بیشتری می برد، این است که به عمق پوست نفوذ می کند تا تولید طبیعی کلاژن را به تدریج تحریک کند.

ادامه مطلب
تزریق ژل و تزریق بوتاکس چه تفاوتی باهم دارند؟
13 Feb 2022

تزریق ژل و تزریق بوتاکس چه تفاوتی باهم دارند؟

هر دو روش تزریق ژل و تزریق بوتاکس کم تهاجمی هستند، به این معنی که یک روش جراحی نیستند، اما نیاز به استفاده از سوزن دارند. بوتاکس و فیلرها محصولات متفاوتی هستند که نتایج نهایی متفاوتی دارند، در واقع می توان گفت بوتاکس و ژل نواحی مختلف پوست و مشکلات مختلف را درمان می کنند.

ادامه مطلب
تزریق بوتاکس برای درمان میگرن
29 May 2022

تزریق بوتاکس برای درمان میگرن

به دفعات نشان داده شده است که تزریق بوتاکس یک درمان موثر برای کاهش دردهای ناشی از میگرن می باشد. تاثیر درمانی بوتاکس فقط برای میگرن مزمن تایید شده است و هیچ مدرکی دال بر استفاده از آن برای کمک به درمان میگرن اپیزودیک یا سردردهای تنشی وجود ندارد. همچنین بوتاکس برای درمان میگرن مزمن در بزرگسالان توسط بسیاری از سازمان های پزشکی بزرگ دنیا تایید شده است.

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35