مزایا و معایب لیفت بینی

لیفت بینی با نخ


به مدت طولانی مردم برای اصلاح ظاهر بینی خود مجبور بودند از جراحی زیبایی بینی یا از پرکننده های پوستی استفاده کنند، روش اول نیاز به عمل جراحی داشته و خطرات زیادی را به همراه دارد که دارای دوره ی بهبودی طولانی نیز می باشد. البته باید در نظر داشته باشید که همیشه این امکان وجود دارد که با جراحی زیبایی بینی به شکل بینی دلخواه خود نرسند. به جای سؤال در مورد اینکه کدام روش مناسب تر می باشد، می توانید به سراغ گزینه های دیگر مانند لیفت بینی با نخ لیفت PDO یا لیفت بینی با پر کننده ها از جمله تزریق ژل بروید. در ادامه مزایا، معایب و زمان ماندگاری روش های مختلف لیفت بینی را را توضیح داده و بررسی کردیم که آیا لیفتینگ بینی روشی مناسب می باشد یا خیر؟

برای اصلاح نواقص بینی و افزودن زیبایی به چهره روش های بسیاری وجود دارد که یکی از جدیدترین و مدرنترین آنها که نیازی به جراحی ندارد، لیفت بینی می باشد؛ نواقصی مانند قوز بینی، با استفاده از این روش بدون نیاز به جراحی از بین خواهد رفت. ساختار طبیعی بینی در روش لیفت بینی به طور کامل حفظ خواهد شد و نیازی به شکستن و برش وجود ندارد، نخ های مخصوص قابل جذب در بدن سبب خواهد شد بینی حالت خود را تغییر داده و نواحی دارای قوز از بین بروند.


لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ لیفت PDO یک تکنولوژی پیشرفته می باشد که در آن نخ های کوچک مخصوص داخل بینی قرار گرفته تا شکل و اندازه بهتری به آن ببخشند. نخی که برای لیفت بینی استفاده می شود، بسیار نازک بوده، و ضخامت آن در حدود 0.12 میلی متر و برای بالا بردن و نوک تیز کردن بینی استفاده می شود. این نخ از ماده پلی دی اکسانون یا PDO ساخته شده و جراحان اغلب از آن برای بستن زخم ها استفاده می کنند؛ این ماده یک نوع پلیمر مصنوعی اما تخریب پذیر می باشد و معمولاً پس از شش تا دوازده ماه توسط بدن جذب می شود، که این باعث می شود این روش نسبتاً بی خطر باشد. وقتی این مواد به پوست تزریق می شوند، به لیفت بینی به شکل دلخواه کمک می کنند.

لیفت بینی با نخ لیفت PDO برای افرادی مفید است که می خواهند فرم بینی خود را بدون جراحی تهاجمی بهبود بخشند.


لیفت بینی چقدر ماندگاری دارد؟

مانند هر درمان زیبایی دیگری، ماندگاری لیفت بینی با نخ به عوامل مختلفی از جمله جنس نخ ها، نحوه کار پزشک، مراقبت های بعدی، شرایط جسمی و سبک زندگی شما بستگی دارد. به طور معمول با توجه به شرایط هر فرد نتایج حاصل از لیفت بینی با نخ لیفت PDO ممکن است حدود یک تا دو سال به طول انجامد، اگر 9 ماه پس از درمان اولیه مجددا انجام شود، نتایج طولانی مدتی را خواهد داشت. همانطور که گفته شد ماندگاری لیفت با نخ برای بینی موقت است و دلیل آن جذب شدن نخ ها توسط بدن به مرور زمان می باشد.

تتت

مزایای لیفت بینی با نخ

•     لیفت بینی اثرات پرکننده ها و جراحی زیبایی بینی را با هم ترکیب کرده، از این رو روش غیر جراحی، ایمن و دارای اثرات طولانی مدت می باشد.

•     انحنای بینی در روش لیفت بینی با نخ از بین رفته و بینی شما را بدون قوس و زیبا می کند.

•     ارتفاع بیشتری به بینی داده و ظاهر بهتری به صورت می دهد.

•     لیفت بینی دارای نتایج کاملاً طبیعی و پایدار می باشد.

•     لیفت با نخ می تواند در هر نقطه از بدن و صورت از جمله پیشانی، شکم، ساعد، گونه، گوشه چشم و خطوط خنده برای جوانسازی استفاده شود؛ در مقابل، تکنیک های لیفتینگ سنتی کاربرد محدودی دارند.

•     در این روش لیفت بینی نیازی به بی حسی موضعی ندارد و روشی بدون درد می باشد.


لیفت بینی با فیلر


•     به طور کلی انجام لیفت بینی کمتر از 30 دقیقه زمان نیاز دارد.

•     بر خلاف تزریق ژل و تزریق چربی، پس از قرار دادن، نخ ها به طرفین حرکت نمی کنند و بینی را پهن نمی کنند؛ حتی اگر به آنها فشار وارد شود.

•     پایدار شدن نخ ها در بینی باعث بوجود آمدن کلاژن جدید شده و این امر نه تنها باعث سفت تر شدن پوست می شود، بلکه ماندگاری آن نیز بیشتر می شود.

•     بلافاصله پس از لیفت بینی با نخ می توانید آرایش کنید.

•     میزان رضایتمندی از لیفت بینی در حدود 90-95٪ می باشد که نسبت به سایر انواع روش های زیبایی بالاتر است.

•     این روش برای افرادی که قبلاً از پرکننده ها استفاده کرده و از آنها راضی نیستند و کسانی که نمی خواهند جراحی زیبایی بینی انجام دهند مناسب می باشد.

•     عدم نیاز به جراحی و نداشتن عوارض آن.


اثرات جانبی لیفت بینی با نخ

تنها اثرات جانبی که ممکن است بعد از لیفت بینی مشاهده شود شامل تورم، قرمزی جزئی و کبودی در ناحیه تحت درمان می باشد، که این موارد تا دو ساعت یا چند روز بعد از عمل از بین می روند. همچنین ممکن است درست همان جایی که پزشک سوزن را وارد کرده یک نقطه قرمز در نوک بینی وجود داشته باشد که همان هفته اول خود به خود از بین می رود. اگر دارای پوست خیلی نازکی باشید ممکن است نخ های لیفت بینی از زیر پوست مشخص باشند، این مساله با مشاوره پیش از عمل و بررسی مناسب بودن شما برای این روش لیفت رخ نخواهد داد. در مقایسه لیفت با نخ یا تزریق ژل برای اصلاح بینی می توان گفت معایب و عوارض جدی تنها زمانی اتفاق می افتند که به یک کلینیک نامعتبر و غیربهداشتی یا پزشک ناوارد مراجعه کنید.


لیفت بینی با پر کننده ها NOSE FILLER

پرکننده های بینی معمولاً شامل تزریق پرکننده های هیالورونیک اسید (HA) به بینی می باشدف این پرکننده ها از ژل HA ساخته شده اند که با بدن سازگار اند. برای انجام لیفت بینی با فیلر پس از اجرای بی حسی موضعی روی بینی و گذشت حدود 20 تا سی دقیقه، پزشک پرکننده های HA را به نوک بینی و نقاط مورد نظر تزریق می کند تا فرم بینی را بهبود ببخشد. تزریق ژل به بینی با توجه به فیلر انتخابی، می توانند تا 12 ماه پس از درمان دوام داشته باشند، اگر به طور مرتب تزریق آنها تکرار شود، بسته به نوع فرد ماندگاری آنها می تواند تا 36 ماه باشد.


مزایای لیفت بینی با فیلر

•     هزینه ی لیفت بینی با پرکننده ها کمتر از عمل جراحی می باشد.

•     اگر تصمیم دارید بینی خود را جراحی کنید، می توانید از لیفت بینی با پر کننده ها به عنوان راهی برای سنجش ظاهر بینی خود بعد از عمل استفاده کنید.

•     می توانید نتایج لیفت بینی با ژل را بلافاصله از طریق تزریق آنزیم هیالورونیداز معکوس کنید، این آنزیم پرکننده ها را تزریق و اثرات آنها کاملاً از بین می رود.

•     علاوه بر بالا کشیدن بینی که با تزریق فیلر بدست می آید، پوست آن ناحیه نیز صاف شده و چین و چروک های بینی از بین می روند.

•     این روش نیز مانند لیفت بینی با نخ نیازی به بیهوشی و دوران نقاهت ندارد.


آیا لیفت بینی با ژل می تواند اثرات جانبی داشته باشد؟

ممکن است تورم، کبودی و قرمزی خفیف در نقاط تزریق رخ دهد، با این حال این عوارض جانبی تزریق ژل خیلی سریع طی یک یا دو روز از بین می روند. اگر عمل تزریق توسط یک فرد بی تجربه انجام شود احتمال عفونت، عوارض عروقی مانند نکروز پوستی و حتی آسیب رسیدن به بینایی هم وجود دارد. اگرچه این موارد به ندرت و خیلی کم اتفاق می افتند، اما برای اطمینان از ایمن بودن لیفت بینی خود، یک پزشک به اندازه کافی ماهر برای انجام تزریق انتخاب کنید.


پیشنهاد ما به شما کلینیک رنسانس می باشد که با داشتن کادر پزشکی باتجربه، مجرب و ماهر گزینه ی بسیار مناسبی برای انجام خدمات زیبایی مورد نظر شما می باشند.

چگونه برای تزریق بوتاکس آماده شویم؟
26 Dec 2021

چگونه برای تزریق بوتاکس آماده شویم؟

آماده بودن، کلید کسب بیشترین نتیجه از هر روش مراقبت از پوست و زیبایی است، بوتاکس نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ اگر تصمیم دارید یک جلسه بوتاکس انجام دهید، مطمئن شوید که با روند انجام آن آشنایی داشته و به درستی آماده شده اید.

ادامه مطلب
هزینه مزوتراپی صورت
7 Nov 2023

هزینه مزوتراپی صورت

مزوتراپی روشی غیر جراحی و دائمی است که برای از بین بردن چین و چروک صورت و چربی، جلوگیری از ریزش مو و پیری پوست استفاده می شود. این روش نخستین بار در سال 1952 در فرانسه برای درمان اختلالات عروقی و لنفاوی به کار برده شد.

ادامه مطلب
هزینه هایفوتراپی چقدر است؟
6 Jun 2023

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

از هایفو برای جوانسازی پوست صورت، گردن و واژن و رفع علائم کشش در بدن استفاده می شود، همچنین هایفوتراپی شکم و غبغب نیز متداول است. هزینه هایفوتراپی نسبت به نتایجی که در نهایت بدست می آید و ماندگاری طولانی این نتایج، در مقایسه با سایر روش های جدید جوانسازی پوست بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35