هیدرودرم ابریژن چیست؟

هیدرودرم ابریژن


پوست ما نمایی بصری از سلامت ما است، بنابراین اکثر مردم می خواهند پوست آنها بهترین ظاهر را داشته باشد. روش های بسیاری برای جوانسازی پوست وجود دارند که افراد بر اساس مشکلات و نیازهای پوستی، نوع پوست و بودجه مورد نظر از آنها استفاده می کنند. میکرودرم ابریژن و هیدرودرم ابریژن دو روشی هستند که نیازی به جراحی یا زمان بهبودی ندارند اما تفاوت زیادی در شادابی و ظاهر پوست ایجاد می کنند. نتایج این دو روش مشابه هستند، اما چند تفاوت اساسی در نحوه انجام آنها وجود دارد که می تواند بسته به نیازهای فردی هر کس، یک روش را بهتر از دیگری کند.


هیدرودرم ابریژن چیست؟

هیدرودرم ابریژن یک روش برای لایه برداری پوست می باشد که در آن دستگاه به صورت مافوق صوت قطرات آب را اسپری کرده و لایه بالایی پوست را جدا می کند. نتیجه این روش شبیه به درمان میکرودرم ابریژن است، اما مزیت بیشتری در بهبود گردش خون و آبرسانی به پوست دارد، این روش همچنین تولید کلاژن را افزایش می دهد که اثر ضد پیری روی پوست دارد. هیدرودرم ابریژن نوعی درمان برای صورت است که می تواند راه حلی برای پاکسازی پوست به شکل عمیق بدون قرمزی و عوارض ناخواسته باشد. این فناوری جدید با درد و سوزش کمتری نسبت به سایر روش های درمانی، از آب و اکسیژن برای لایه برداری بدون زحمت پوست استفاده می کند. هیدرودرم ابریژن جدیدترین و بزرگترین روش برای حذف سلول های مرده از پوست صورت برای از بین بردن لکه های تیره و هایپرپیگمانتاسیون است.

دستگاههای هیدرودرم ابریژن با افزودن هیدراتاسیون فراوان، لایه برداری پوست شما را به سطح عمیق تری می رسانند؛ پوست تحت درمان بهتر می تواند مواد هیدراته را جذب کرده و نتیجه خدمات برتر و درخشش سالم بعد از درمان را ممکن سازد. این روش خطری برای پوست نداشته و به متخصص پوست یا متخصص زیبایی اجازه می دهد تا پوست را حتی در مواقعی که حساس است درمان کند. هیدرودرم ابریژن برای انواع پوست های حساس که ممکن است نتوانند سختی انواع لایه برداری را تحمل کنند، گزینه مناسبی می باشد.

هیدرودرم ابریژن می تواند شرایط زیر را بهبود بخشد:

•         رنگ یا بافت ناهموار پوست

•         جای جوش

•         درخشندگی بیش از حد

•         ملاسما

•         خطوط جزئی و ظریف

•         مسدود شدن منافذ

•         جوش های سر سیاه


کاندید مناسب هیدرودرم ابریژن

این روش یک انتخاب عالی برای افرادیست که دارای پوست حساس هستند و همچنین کسانی که رنگ پوست تیره تری دارند، پوست پیری دارند، پوستی که دچار احتقان و یا لک شده و همچنین پوست خشک دارند می توانند از این روش بهره ببرند. این روش برای پوست چرب نیز می تواند مفید باشد زیرا هیدرودرم ابریژن به کاهش چربی پوست کمک کرده و منافذ را می تواند کوچک تر کند. روش هیدرودرم برای خانمها و آقایان کاملاً مناسب است، اما برای آقایان صورت باید تازه تراشیده شود. برخی از بیماری های پوستی مانند آکنه و لکه می توانند با روش های لایه برداری پوست مانند میکرودرم ابریژن بدتر شوند، در این شرایط هیدرودرم ابریژن ترجیح داده می شود.

فناوری هیدرودرم ابریژن طیف وسیعی از دیسک های ساینده قابل تعویض را ارائه می دهد که در آن پزشکان می توانند سطح مناسب لایه برداری را متناسب با نوع پوست مشتری انتخاب کنند. این بدان معناست که حتی مشتریانی که دارای پوست حساس هستند می توانند از مزایای تجدید چندگانه پوست با هیدرودرم ابریژن برخوردار شوند. هیدرودرم ابریژن را می توان بر روی انواع پوست از جمله پوستهای دارای پیری، لکه، کدر، کم آب، چرب و ناهموار انجام داد، از طریق کاهش روغن، ظاهر منافذ به طور قابل توجهی به حداقل می رسد. اگر اسکارهای آکنه خفیف دارید، هیدرودرم ابریژن ظاهر آنها کاهش می دهد و چین و چروک ریز صورت نیز کاهش می یابد؛ می توانید نتایج را بلافاصله پس از انجام آن مشاهده کنید.


هیدرودرم ابریژن


هیدرودرم ابریژن چگونه کار می کند؟

هیدرودرم ابریژن جدیدترین نوآوری در صنعت مراقبت از پوست است که بزرگترین فناوری را برای حذف سلولهای خشک و مرده پوست از لایه بیرونی ارائه می دهد در حالی که به طور همزمان هیدرو سرم را بر روی پوست تزریق می کند و از مواد تشکیل دهنده بر اساس نیاز پوست استفاده می کند. این فناوری سه گانه و پیشرفته با تحریک همزمان گردش خون و جریان لنفاوی  کل درمان را بهینه می کند. در واقع روش هیدرودرم آب و لایه برداری را ترکیب می کند تا پوست راحت و بدون تحریک لایه برداری شده و بافت درخشان تر و سالم تری نمایان شود. هیدرودرم ابریژن با استفاده از تأثیر قوی آب از طریق جت های آبی، لایه بیرونی پوست را هدف قرار می دهد تا لایه برداری شده و بافت صاف و یکدست تری پیدا کند.

دستگاههای هیدرودرم ابریژن از دستگیره ای با نوک الماس و مجهز به دیسک ساینده استفاده می کنند که از روی پوست عبور می کند تا لایه های اضافی را جدا کرده و به طور یکنواخت باعث لایه برداری پوست شود. می توان هیدرودرم ابریژن را به عنوان یک اسکراب لایه بردار قوی که پوست را شفاف می کند تصور کرد، البته این روش همیشه باید توسط متخصص پوست یا پزشک انجام شود و قبل از استفاده از آن باید با پزشک مشورت کنید.


مزایای هیدرودرم ابریژن

مزایای روش هیدرودرم ابریژن می تواند شامل طراوت بخشیدن به ظاهر و بافت پوست و همچنین افزایش جذب و نفوذ مواد فعال به داخل پوست شود. از مزایای دیگر این روش می توان به کاهش اسکارهای آکنه خفیف، پف چشم و کاهش خطوط و چین و چروک صورت اشاره کرد و پوستی درخشان، صاف و جوان را در زمان کوتاهی نتیجه می دهد. درمان هیدرودرم همچنین می تواند به عنوان بخشی از رژیم کامل مراقبت از پوست با سایر روش های لایه برداری و لیزر ترکیب شود.

مهمترین مزایای هیدرودرم ابریژن عبارتند از:

•         کاهش خطوط و چین و چروک های ظریف

•         بهبود بافت پوست

•         به حداقل رساندن منافذ

•         پوستی نرم تر و صاف تر

•         کاهش ظاهر بافت اسکار

•         یکنواخت کردن رنگ پوست

•         قابل استفاده برای هر نوع پوست

•         سازگار با رژیم زیبایی شخصی هر فرد

•         روشی موثر، کاملاً ایمن و غیر تهاجمی

•         نتایج قابل مشاهده پس از اولین درمان

•         مناسب برای خانم ها و آقایان


مراقبت های بعد از هیدرودرم ابریژن

از آنجا که روش هیدرودرم شامل لایه برداری می شود، پس از دریافت درمان باید از تابش مستقیم نور خورشید اجتناب کنید. همچنین باید از پاک کننده ها و مرطوب کننده های ملایم استفاده کنید، آب زیادی بنوشید و غذاهای پر از آب مانند میوه ها و سبزیجات بخورید زیرا این عمل می تواند باعث کم آبی بدن شما شود. پوست بعد از هیدرودرم ابریژن به هیدراتاسیون اضافی احتیاج دارد، بنابراین بهتر است یک لایه ضخیم از غنی ترین کرم صورت خود بمالید و برای انجام آن با پوست خود ملایم باشید؛ همچنین باید حداقل 48 ساعت پس از درمان از آرایش خودداری کنید. همیشه پیشنهاد می شود قبل از انجام درمان جدید صورت یا پیش از خرید کرم یا محصولات آرایشی، با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید. برخی از افراد ممکن است برای دستیابی به بهترین نتایج به چندین درمان نیاز داشته باشند، در صورت انجام صحیح، هیدرودرم ابریژن می تواند اپیدرم پوست شما را جوان کرده و صاف کند و پوستی جوان به شما هدیه کند.

بوتاکس زیر بغل
20 Jun 2020

بوتاکس زیر بغل

تعریق بیش از حد که با نام علمی هایپر هیدروزیس Hyperhidrosis شناخته می شود ، از معضلاتی می باشد که بسیاری از افراد آن را تجربه کرده اند.به طور کلی عرق کردن فرآیندی است که جهت تعادل دما و خارج شدن سموم از بدن صورت می گیرد و یک موضوع طبیعی می باشد اما بیش از حد شدن آن که ممکن است دلایل هورمونی و یا دلایل دیگری داشته باشد

ادامه مطلب
تزریق چربی به گونه
21 Jul 2020

تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به گونه ها روشی جدید، ایمن و بی خطر می باشد که امروزه برای زیباتر نشان دادن صورت مورد استفاده قرار می گیرد. گونه ها بخش مهمی از صورت می باشند که با افزایش سن حالت خود را از دست داده و افتاده می شوند و باعث ایجاد چین و چروک در صورت می شوند

ادامه مطلب
مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی
21 Jun 2021

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

برای سریعتر سپری کردن دوران نقاهت بعد از بلفارو می توان با رعایت چندین نکته از دستورالعمل های مراقبتی که توسط پزشک به شما توصیه می شود از برخی عوارض نیز در امان ماند و به بهبودی سایر نشانه ها کمک کرد.

ادامه مطلب
آیا لیفت با نخ روشی ایمن و بی خطر است؟
14 Mar 2022

آیا لیفت با نخ روشی ایمن و بی خطر است؟

روش لیفت با نخ بسیار ایمن می باشد، تقریباً هیچ خطری برای خونریزی یا عفونت وجود ندارد. این یک روش کم تهاجمی بدون نیاز به برش یا بیهوشی است و در صورتی که به یک کلینیک معتبر و دارای پزشکان ماهر و مجرب مراجعه کنید خطرات احتمالی آن نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35