تزریق ژل به سینه

تزریق ژل به سینه

تزریق ژل به سینه یکی از متداول ترین جراحی های زیبایی در سال های اخیر در بین خانم ها بوده و متقاضیان استفاده از این روش روز به روز افزایش پیدا می کنند. تزریق ژل معمولا به سه دلیل عمده انجام می شود : از دست دادن حجم سینه بعد از شیر دادن، زنان دارای سینه های کوچک که می خواهند سینه های بزرگتری داشته باشند باشند و کسانی که با افزایش سن دارای افتادگی سینه هستند.


تزریق ژل به سینه چیست ؟

تزریق ژل بیشتر برای صاف کردن چین و چروک صورت به کار می رود. اما امروزه برای فرم دهی به سینه، رفع افتادگی و حجم دهی به سینه نیز استفاده می شود. تزریق ژل به سینه یک گزینه ساده و ایمن برای زنانی است که می خواهند سایز سینه خود را افزایش دهند اما نمی خواهند جراحی کاشت سینه انجام دهند. این روش دارای نتایج فوری با حداقل ناراحتی و درد می باشد. و نتایج این روش ظاهر، شکل و استحکام خوبی به سینه می دهد. در حالی که تزریق ژل سال هاست که برای درمان چین و چروک صورت استفاده می شود، استفاده از آن برای سینه ها روشی نسبتاً جدید است.


تزریق ژل به سینه چگونه انجام می شود ؟

برای تزریق ژل به سینه محل تزریق توسط ماده ی بی حس کننده مانند لیدوکایین بی حس شده و سپس ژل توسط سوزن کلفت به سینه تزریق شده و جذب می شود. این روش بین 20 تا 30 دقیقه طول می کشد و نتایج آن خیلی زود قابل مشاهده خواهد بود. در مقایسه با پروتز ها تزریق ژل به سینه ها فرمی کاملا طبیعی به آنها می دهد.جهت مقایسه این دو روش می توانید به مقاله تزریق ژل یا پروتز مراجعه نمایید. محل تزریق یا جای سوزن ها پس از چند روز از بین می روند. ماندگاری تزریق ژل برای هر فرد متفاوت می باشد اما به طور معمول 18 تا 30 ماه دوام دارد. به همین دلیل برای حفظ نتایج این روش نیاز به تزریق مجدد می باشد.


تزریق ژل به سینه برای چه کسانی مناسب می باشد ؟

✔ کسانی که نمی خواهند از عمل جراحی برای رفع افتادگی و افزایش حجم سینه خود استفاده کنند.

✔ زنانی که سایز و حجم سینه آنها مناسب می باشد اما با این وجود می خواهند سایز سینه های خود را تغییر داده و به اندازه مورد نظر خود برسانند.

✔ زنانی که در دوران شیردهی و بارداری حجم سینه های خود را از دست داده و دارای سینه های افتاده می باشند.


تزریق ژل به سینه برای چه کسانی مناسب نمی باشد ؟

زنانی که دارای سینه های بسیار کوچک هستند یا بافت سینه آنها کم می باشد.

زنان دارای سینه های کاملا افتاده و آویزان.


مراقبت های پس از تزریق ژل به سینه

• محل تزریق ژل به سینه را به مدت 5 تا 7 روز نشویید.

• از خوابیدن بر روی شکم و انجام ورزش مرتبط با بالا تنه خودداری شود.

• تا یک ماه از رفتن به سونا و سولاریوم خودداری کنید.


مزایای تزریق ژل به سینه

✔ عدم ایجاد زخم یا اسکار

✔ به بیهوشی عمومی نیاز ندارد درنتیجه فاقد عوارض جانبی ناشی از بیهوشی می باشد.

✔ ژل تزریقی به سینه در شناسایی سرطان سینه مشکلی ایجاد نمی کند.

✔ ژل یا ماده تزریقی در این روش معمولا هیالورونیک اسید می باشد که به صورت طبیعی در بدن هم یافت می شود، در نتیجه جسم خارجی در سینه قرار نمی گیرد.

✔ دروه ریکاوری کوتاه مدت

✔ داشتن نتایج طبیعی و مشاهده سریع نتیجه تزریق ژل به سینه


عوارض جانبی تزریق ژل به سینه

• جذب مواد تزریق شده قابل پیش بینی نیست و میزان ژلی که پس از یک سال باقی می ماند در هر نقطه 5 تا 85 درصد متغیر است.

• کبودی و کوفتگی بسیار کم

• عفونت و واکنش های آلرژیک که در موارد بسیار نادر رخ می دهد.


هزینه تزریق ژل به سینه

هزینه تزریق ژل به سینه به عوامل مختلفی مانند میزان ژل تزریق شده، سایز سینه مورد نظر فرد، موقعیت جغرافیایی مطب تجربه، مهارت و تخصص پزشک دارد. بنابراین هزینه این روش برای هر فرد متفاوت بوده و مقدار دقیق آن را در جلسه مشاوره می توان تععین کرد.


چنانچه قصد انجام تزریق ژل به سینه و یا سایر قسمت های بدن خود را دارید می توانید با مشاوران کلینیک زیبایی رنسانس در ارتباط باشید.


آیا بوتاکس سرطان زا است؟
29 Oct 2023

آیا بوتاکس سرطان زا است؟

اگرچه تزریق بوتاکس از دهه ها قبل وجود داشته، اما بسیاری از متقاضیان در مورد ایمنی آن و اینکه چگونه این روش باعث کاهش خطوط و چین و چروک می شود، همچنان تردید دارند.

ادامه مطلب
تزریق چربی به زیر چشم
16 Jul 2020

تزریق چربی به زیر چشم

تزریق چربی به زیر چشم که به عنوان پیوند چربی اتولوگ، لیپوژنیکسون یا لیپکینگ نیز شناخته می شود روشی است که از سلول های چربی فرد برای پر کردن نقاط فرورفته و دارای چین و چروک زیر چشم استفاده می کند

ادامه مطلب
تزریق بوتاکس برای درمان میگرن
29 May 2022

تزریق بوتاکس برای درمان میگرن

به دفعات نشان داده شده است که تزریق بوتاکس یک درمان موثر برای کاهش دردهای ناشی از میگرن می باشد. تاثیر درمانی بوتاکس فقط برای میگرن مزمن تایید شده است و هیچ مدرکی دال بر استفاده از آن برای کمک به درمان میگرن اپیزودیک یا سردردهای تنشی وجود ندارد. همچنین بوتاکس برای درمان میگرن مزمن در بزرگسالان توسط بسیاری از سازمان های پزشکی بزرگ دنیا تایید شده است.

ادامه مطلب
جوانسازی پوست و روش های متداول آن
13 Nov 2022

جوانسازی پوست و روش های متداول آن

جوانسازی پوست یک اصطلاح کلیست که طیف وسیعی از درمان ها را پوشش می دهد؛ اگرچه معمولاً به درمان پیری و مشکلات پوست صورت اشاره می کنند، اما بسیاری از این روش ها برای درمان پوست بدن نیز مناسب هستند. برخی از درمان های جوانسازی موضعی هستند و در لایه بالایی پوست ناحیه آسیب دیده اعمال می شوند، برخی دیگر تزریقی هستند که در لایه های عمیق تر پوست تزریق می شوند.

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35