تزریق ژل به سینه

تزریق ژل به سینه

تزریق ژل به سینه یکی از متداول ترین جراحی های زیبایی در سال های اخیر در بین خانم ها بوده و متقاضیان استفاده از این روش روز به روز افزایش پیدا می کنند. تزریق ژل معمولا به سه دلیل عمده انجام می شود : از دست دادن حجم سینه بعد از شیر دادن، زنان دارای سینه های کوچک که می خواهند سینه های بزرگتری داشته باشند باشند و کسانی که با افزایش سن دارای افتادگی سینه هستند.


تزریق ژل به سینه چیست ؟

تزریق ژل بیشتر برای صاف کردن چین و چروک صورت به کار می رود. اما امروزه برای فرم دهی به سینه، رفع افتادگی و حجم دهی به سینه نیز استفاده می شود. تزریق ژل به سینه یک گزینه ساده و ایمن برای زنانی است که می خواهند سایز سینه خود را افزایش دهند اما نمی خواهند جراحی کاشت سینه انجام دهند. این روش دارای نتایج فوری با حداقل ناراحتی و درد می باشد. و نتایج این روش ظاهر، شکل و استحکام خوبی به سینه می دهد. در حالی که تزریق ژل سال هاست که برای درمان چین و چروک صورت استفاده می شود، استفاده از آن برای سینه ها روشی نسبتاً جدید است.


تزریق ژل به سینه چگونه انجام می شود ؟

برای تزریق ژل به سینه محل تزریق توسط ماده ی بی حس کننده مانند لیدوکایین بی حس شده و سپس ژل توسط سوزن کلفت به سینه تزریق شده و جذب می شود. این روش بین 20 تا 30 دقیقه طول می کشد و نتایج آن خیلی زود قابل مشاهده خواهد بود. در مقایسه با پروتز ها تزریق ژل به سینه ها فرمی کاملا طبیعی به آنها می دهد.جهت مقایسه این دو روش می توانید به مقاله تزریق ژل یا پروتز مراجعه نمایید. محل تزریق یا جای سوزن ها پس از چند روز از بین می روند. ماندگاری تزریق ژل برای هر فرد متفاوت می باشد اما به طور معمول 18 تا 30 ماه دوام دارد. به همین دلیل برای حفظ نتایج این روش نیاز به تزریق مجدد می باشد.


تزریق ژل به سینه برای چه کسانی مناسب می باشد ؟

✔ کسانی که نمی خواهند از عمل جراحی برای رفع افتادگی و افزایش حجم سینه خود استفاده کنند.

✔ زنانی که سایز و حجم سینه آنها مناسب می باشد اما با این وجود می خواهند سایز سینه های خود را تغییر داده و به اندازه مورد نظر خود برسانند.

✔ زنانی که در دوران شیردهی و بارداری حجم سینه های خود را از دست داده و دارای سینه های افتاده می باشند.


تزریق ژل به سینه برای چه کسانی مناسب نمی باشد ؟

زنانی که دارای سینه های بسیار کوچک هستند یا بافت سینه آنها کم می باشد.

زنان دارای سینه های کاملا افتاده و آویزان.


مراقبت های پس از تزریق ژل به سینه

• محل تزریق ژل به سینه را به مدت 5 تا 7 روز نشویید.

• از خوابیدن بر روی شکم و انجام ورزش مرتبط با بالا تنه خودداری شود.

• تا یک ماه از رفتن به سونا و سولاریوم خودداری کنید.


مزایای تزریق ژل به سینه

✔ عدم ایجاد زخم یا اسکار

✔ به بیهوشی عمومی نیاز ندارد درنتیجه فاقد عوارض جانبی ناشی از بیهوشی می باشد.

✔ ژل تزریقی به سینه در شناسایی سرطان سینه مشکلی ایجاد نمی کند.

✔ ژل یا ماده تزریقی در این روش معمولا هیالورونیک اسید می باشد که به صورت طبیعی در بدن هم یافت می شود، در نتیجه جسم خارجی در سینه قرار نمی گیرد.

✔ دروه ریکاوری کوتاه مدت

✔ داشتن نتایج طبیعی و مشاهده سریع نتیجه تزریق ژل به سینه


عوارض جانبی تزریق ژل به سینه

• جذب مواد تزریق شده قابل پیش بینی نیست و میزان ژلی که پس از یک سال باقی می ماند در هر نقطه 5 تا 85 درصد متغیر است.

• کبودی و کوفتگی بسیار کم

• عفونت و واکنش های آلرژیک که در موارد بسیار نادر رخ می دهد.


هزینه تزریق ژل به سینه

هزینه تزریق ژل به سینه به عوامل مختلفی مانند میزان ژل تزریق شده، سایز سینه مورد نظر فرد، موقعیت جغرافیایی مطب تجربه، مهارت و تخصص پزشک دارد. بنابراین هزینه این روش برای هر فرد متفاوت بوده و مقدار دقیق آن را در جلسه مشاوره می توان تععین کرد.


چنانچه قصد انجام تزریق ژل به سینه و یا سایر قسمت های بدن خود را دارید می توانید با مشاوران کلینیک زیبایی رنسانس در ارتباط باشید.


تزریق ژل به زیر چشم
31 Aug 2020

تزریق ژل به زیر چشم

با افزایش سن تولید هیالورونیک اسید، که مسئول حجم دهی به صورت به ویژه در اطراف لب و گونه هاست، به طور فزاینده ای کاهش میابد. به این ترتیب صورت با گذشت زمان افتاده و شل می شود

ادامه مطلب
از بین بردن غبغب با روش های غیرجراحی
30 Oct 2022

از بین بردن غبغب با روش های غیرجراحی

درمان های زیادی برای از بین بردن غبغب و بازگرداندن چانه و گردن به ظاهر طبیعی آن وجود دارد، نوع درمان تا حدی به شرایط جسمی فرد و میزان کشسانی پوست و بافت های عمیق تر بستگی دارد، افراد جوان با خاصیت ارتجاعی پوست، انتخاب های زیاد غیرجراحی برای کاهش یا از بین بردن غبغب خود دارند.

ادامه مطلب
مزایا و معایب میکرونیدلینگ
24 Jan 2023

مزایا و معایب میکرونیدلینگ

در حالی که جراحی زیبایی هنوز مؤثرترین روش برای جوان سازی پوست و ترمیم پوست می باشد ، اما بسیاری از زنان و مردان از روش های تهاجمی کمتری مانند میکرونیدلینگ یا Microneedlingاستفاده می کنند.

ادامه مطلب
لیزر موهای زائد برای چه افرادی مناسب است؟
12 Dec 2021

لیزر موهای زائد برای چه افرادی مناسب است؟

لیزر موهای زائد روشی ایمن و موثر برای خلاص شدن از شر موهای زائد در افراد با انواع پوست است، اما برای برخی بهتر از دیگران عمل می کند. خوشبختانه اکثر افرادی که قصد انجام این روش را دارند واجد شرایط درمان هستند، به دلیل نحوه تعامل انرژی لیزر با فولیکول مو، رنگ پوست و میزان و نوع موها در اثربخشی لیزر درمانی نقش دارد.

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35