سن مناسب برای تزریق چربی

تزریق چربی

سن مناسب برای تزریق چربی چه سنی است ؟

در دو دهه گذشته، روش های انتقال چربی در سراسر دنیا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با این وجود، ممکن است ندانید که این روش در دنیای پزشکی سابقه طولانی دارد. اولین تزریق چربی در دهه 1890 انجام شد. امروزه هزاران زن و مرد در دنیا تزریق چربی را به عنوان یک جایگزین طبیعی به جای پرکننده های پوستی یا کاشت سینه انتخاب می کنند. در اصل، برای تزریق چربی از چربی باسن یا ران ها استفاده می کنند. و پس از پردازش، این چربی به سینه ها یا صورت تزریق می شود و موجب افزایش حجم آن می شود.


انتقال چربی (تزریق چربی) از چربی های فرآوری شده برای بازگرداندن حجم صورت استفاده می کند، به خصوص در مناطقی که با افزایش سن فرو رفته اند. تزریق چربی صورت را جوان می کند و ظاهری جذاب تر به فرد می دهد.


بین 50 تا 70 درصد از سلول های چربی از روند انتقال زنده می مانند به این معنی که نتایج تزریق دائمی بوده و از مزایای این روش ماهیت ارگانیک ("اتولوگ") مواد دهنده و زمان ریکاوری حداقل آن می باشد. سلول های چربی ابتدا با لیپوساکشن از ناحیه اهدا کننده خارج می شوند معمولاً ران یا باسن. سپس این سلول ها قبل از تزریق به صورت، از طریق سانتریفیوژ پاکسازی و پردازش می شوند فرآیندی که خیلی سریع توسط جراح متخصص انجام می شود، و بین 30 تا 45 دقیقه طول می کشد. این عمل تحت بی حسی موضعی انجام می شود و روشی سریع و بدون نیاز به بستری در بیمارستان است. و نتایج طولانی مدت، طبیعی و فوری است.


یکی از دلایل افزایش محبوبیت تزریق چربی این است که روش انتقال چربی طبیعی و بی خطر می باشد. بعلاوه، به دلیل اینکه روشی غیر تهاجمی بوده و دارای ماندگاری طولانی مدت بوده توسط جراحان و بیماران نیز روشی قابل ستایش است.


یکی از نگرانی ها در مورد تزریق چربی این می باشد که پوست مقداری از خاصیت ارتجاعی خود را با افزایش سن از دست می دهد و با خارج شدن چربی، ممکن است پوست به اندازه لازم جمع نشود. در اکثر موارد قریب به اتفاق این تأثیر حداقل است، و سایت اهدا کننده به طور طبیعی نازک تر می شود.


بهترین سن تزریق چربی

به طور کلی، تزریق چربی برای آقایان و زنان در هر سنی ایده آل است. در حقیقت تزریق چربی برای افراد 18 تا 70 ساله مناسب می باشد. به خصوص برای افرادی که سیگاری نیستید و بیماری یا مشکل پزشکی خاصی ندارند که ممکن است توانایی آنها را در بهبودی محدود کند تزریق چربی گزینه مناسبی است.


سن مناسب برای تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه یک روش طبیعی برای افزایش اندازه سینه می باشد. این امر به از بین بردن عوارض طولانی مدت ایمپلنت های سینه از جمله عوارض کپسولی، چرخش ایمپلنت و کشیدن ایمپلنت کمک می کند.


کاندیداهای ایده آل یا به عبارتی سن مناسب برای تزریق چربی به منظور بزرگ کردن سینه سنین 18 تا 70 سال هستند. اگر می خواهید عدم تقارن را معکوس کنید، به ظاهری کامل تر و طبیعی تر دسترسی پیدا کنید، یا می خواهید شکل و افت حجم را معکوس کنید تزریق چربی گزینه ایده آلی می باشد.


در پایان می توان گفت چنانچه سن 18 سال را رد کرده اید می توانید اقدام به انجام تزریق چربی نمایید.کلینیک زیبایی رنسانس یکی از معتبرترین کلینیک ها در زمینه امور زیبایی می باشد.این  کلینیک با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و پزشکان متخصص در زمینه امور زیبایی و همچنین بهره گیری از جدید ترین امکانات روز دنیا قادر به انجام کلیه خدمات زیبایی برای شما عزیزان می باشد.


مزایا و معایب تزریق بوتاکس
12 Sep 2022

مزایا و معایب تزریق بوتاکس

بوتاکس نیازی به معرفی ندارد زیرا یکی از محبوب ترین روش های زیبایی در سراسر جهان است؛ این ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای درمان چین و چروک و خطوط ریز صورت است.

ادامه مطلب
رشد موهای زائد و راه های مقابله با آن
13 Jan 2021

رشد موهای زائد و راه های مقابله با آن

برخلاف بسیاری از گفته ها هیچ روش درمانی نمی تواند موهای زائد را به طور دائم از بین ببرد. با این وجود روش های مختلفی برای خلاص شدن از شر موهای زائد برای هفته ها، ماه ها یا مدت زمان طولانی وجود دارد.

ادامه مطلب
مزایا و معایب لیفت با نخ
6 Apr 2020

مزایا و معایب لیفت با نخ

لیفت با نخ روشی غیر جراحی است که به منظور لیفت طبیعی صورت طراحی شده. و برای ترمیم پوست گونه ها، از بین بردن چین و چروک ها و خطوط لبخند به کار می رود.

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35