نظرات مراجعین قبلی

نظرات مراجعین قبلی
مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی
21 Jun 2021

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

برای سریعتر سپری کردن دوران نقاهت بعد از بلفارو می توان با رعایت چندین نکته از دستورالعمل های مراقبتی که توسط پزشک به شما توصیه می شود از برخی عوارض نیز در امان ماند و به بهبودی سایر نشانه ها کمک کرد.

ادامه مطلب
روش های جوانسازی دست ها
3 Nov 2021

روش های جوانسازی دست ها

برای جوانسازی دست ها دو گزینه درمانی در نظر گرفته می شوند، بازگرداندن حجم از دست رفته و بازیابی جوانی پوست؛ اینها دو روش متفاوت و موثر برای دستیابی به جوانسازی دست ارائه می دهند که با علائم پیری دست ها، از دست دادن حجم و قابلیت ارتجاعی پوست مقابله می کند.

ادامه مطلب
عوارض لیزر موهای زائد
20 Jun 2020

عوارض لیزر موهای زائد

بی شک رشد بیش از حد مو در نواحی ناخواسته ی بدن یکی از مشکلات بزرگی است که ممکن است هر فردی با آن دست و پنجه نرم کند.هر فرد در طول زندگی به میزان بسیار زیادی هزینه و وقت خود را برای از بین بردن و خلاص شدن از مو های زائد صرف می نماید.روش های از جمله استفاده از کرم های مو بر ، وکس کرد و یا اصلاح آن ها به وسیله ماشین ریش تراش و یا تیغ و یا اپیلاسیون هر کدام از جمله روش های سنتی می باشد که هم وقت گیر و هزینه بر است و همچنین دائمی نمی باشند.

ادامه مطلب
عوارض بلفاروپلاستی
28 Sep 2021

عوارض بلفاروپلاستی

اولین و مهمترین جنبه جراحی که باید در نظر داشته باشید این است که نتایج زمان می برد تا آشکار شود، مانند تقریباً هر عمل جراحی زیبایی دیگر حداکثر یک سال پس از عمل طول می کشد تا از مزایای کامل بلفاروپلاستی به خصوص لیفت پلک بهره مند شوید.

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35