تزریق ژل به جای جوش

تزریق ژل به جای جوش

تزریق ژل معمولاً به دلیل کاربرد آن در از بین بردن چین و چروک، فرم دهی به لب، گونه و موارد دیگر شناخته شده است، امروزه از آن برای از بین بردن جای جوش یا آکنه نیز استفاده می شود.


تزریق ژل به جای جوش به خوبی در درمان زخم ها و جای جوش و آکنه عمل می کند. بهبودی تزریق ژل فوری بوده و برای چند ماه ماندگاری و دوام داشته و به افراد دارای جای زخم جوش و آکنه کمک می کند ظاهری بهتر داشته و از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار شوند.


نحوه ی تزریق ژل به جای جوش

ژل تزریقی معمولا از جنس پرکننده های هیالورونیک اسید مانند Juvederm و Restylane می باشد. تزریق ژل به جای جوش با تمیز کردن کامل پوست و تعیین محل تزریق ژل آغاز می شود. مقدار پرکننده مورد استفاده بسته به تعداد زخم های در حال درمان و شدت زخم ها متفاوت خواهد بود. نوع ژل با توجه به نظر پزشک معالج شما انتخاب می شود. محل تزریق با استفاده از بی حسی موضعی بی حس شده و سپس یک سوزن یا کانولا در زیر جای جوش یا زخم قرار داده شده و ژل تا زمانی که تمام زخم ها درمان شوند تزریق می شود.


مراقبت های قبل از تزریق ژل به جای جوش

• از مصرف الکل 24 ساعت قبل از تزریق ژل به جای جوش خودداری کنید.

• عدم مصرف داروهای رقیق کننده خون و مکمل های گیاهی قبل از عمل

• مصرف داروهای ضد ویروسی در صورت تجویز پزشک


مراقبت های پس از تزریق ژل به جای جوش

• استفاده از کمپرس یخ برای جلوگیری از کبودی و تورم (خیلی محکم فشار ندهید)

• استفاده از مسکن در صورت داشتن درد

• از مصرف دارو های رقیق کننده خون خوداری کنید.


چه کسانی کاندیدایی ایده آل برای تزریق ژل به جای جوش هستند ؟

کاندیدای ایده آل برای تزریق ژل به جای جوش و آکنه افراد دارای سن بالای 18 سال با زخم ها و جای جوش آشکار هستند. همچنین افرادی که دوست دارند از یک روش حداقل تهاجمی برای برطرف کردن جای جوش استفاده کنند گزینه مناسبی برای این روش می باشند.


چه کسانی کاندیدای ایده آلی برای تزریق ژل به جای جوش نیستند ؟

تزریق ژل به جای جوش و آکنه برای افراد دارای آکنه های فعال توصیه نمی شود.


مزایای تزریق ژل به جای جوش

✔ دوره نقاهت و ریکاوری کوتاه مدت

✔ مشاهده سریع نتایج تزریق ژل به جای جوش

✔ افزایش اعتماد به نفس و زیبایی در فرد

✔ پر کردن جای جوش و مناطق فرورفته به طور کامل


اثرات جانبی و معایب تزریق ژل به جای جوش چیست ؟

• عوارض جانبی می تواند شامل قرمزی، تورم و کبودی در محل تزریق باشد.

• ژل تزریق شده به جای جوش ممکن است به صورت برجستگی هایی در زیر پوست ظاهر شود.

• موقتی بودن نتایج این روش

• ایجاد عفونت در صورت تزریق به مناطق نزدیک آکنه های فعال


نتایج تزریق ژل به جای جوش

نتایج این روش معمولاً بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده هستند. مناطق تحت درمان ممکن است قرمز و متورم شوند. تقریباً بلافاصله پس از تزریق ژل می توانید به انجام فعالیت های طبیعی خود برگردید، با این وجود توصیه می شود 24 تا 48 ساعت برای از سر گرفتن فعالیت ها بدنی شدید صبر کنید.در مورد مدت زمان ماندگاری این روش نیز می توایند به مقاله مادگاری تزریق ژل مراجعه نمایید.


ماندگاری و دوام تزریق ژل به جای جوش چقدر است ؟

نتیجه ی تزریق ژل به جای جوش معمولا موقتی بودی و دوام و ماندگاری آن بین شش ماه تا یک سال می باشد. البته لازم به ذکر است مادگاری این روش به نوع ژل تزریقی و محل تزریق بستگی دارد. تزریق مجدد ژل به جای جوش تولید کلاژن را تحریک کرده و دوام این روش بیشتر می شود.


اگر قصد انجام تزریق ژل به هریک از قسمت های صورت یا بدن خود از جمله تزریق ژل به گونه ، تزریق ژل به لب و... را دارید جهت مشاوره در این زمینه می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید. کلینیک زیبایی رنسانس با در اختیار داشتن مجرب ترین پزشکان در زمینه زیبایی ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.


هزینه لیزر موهای زائد
20 Jun 2020

هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد روشی موثر برای از بین بردن موهای زائد می باشد، که تقریباً در هر جای صورت و بدن قابل استفاده است. بر خلاف روش های دیگر مانند اپیلاسیون و شیو مو های زائد، لیزر دارای نتایج ماندگار و طولانی تری است

ادامه مطلب
درمان های خانگی از بین بردن لک صورت
14 Aug 2021

درمان های خانگی از بین بردن لک صورت

وجود لک روی صورت به هر دلیلی که باشد واقعاً می تواند بر اعتماد به نفس افراد تأثیر بگذارد، گاهی اوقات جای باقی مانده از آنها می تواند هفته ها یا حتی ماه ها قابل مشاهده باشند، بنابراین یافتن محصولات و داروهای مناسب برای درمان پوست بسیار مهم است.

ادامه مطلب
چگونه چین و چروک پیشانی را از بین ببریم؟
4 Feb 2021

چگونه چین و چروک پیشانی را از بین ببریم؟

بسته به آناتومی بدن هر فرد و میزان استفاده از عضلات صورت با توجه به عادات رفتاری چروک های صورت بین 20 تا 30 سالگی شکل می گیرند، و چین و چروک های پیشانی اغلب از اولین چین و چروک های صورت هستند که پدیدار می شوند.

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35