تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به گونه ها روشی جدید، ایمن و بی خطر می باشد که امروزه برای زیباتر نشان دادن صورت مورد استفاده قرار می گیرد. گونه ها بخش مهمی از صورت می باشند که با افزایش سن حالت خود را از دست داده و افتاده می شوند و باعث ایجاد چین و چروک در صورت می شوند. با تزریق چربی به گونه ها می توان حجم از دست رفته گونه ها را بازگرداند. این روش به صورت سرپایی انجام می گیرد و در صورت تزریق چربی به محل اشتباه مشکلی به وجود نمیاد چون بدن چربی تزریق شده را جذب می کند.


روش تزریق چربی به گونه

این عمل در مطب پزشک تحت بی حسی موضعی انجام می شود. بسته به وسعت محل تزریق، تزریق چربی به گونه ها ممکن است از 30 تا 90 دقیقه طول بکشد. اندکی پس از اتمام تزریق چربی، بیمار می تواند به خانه برگردد.


ابتدا محل برداشت و محل تزریق چربی ضد عفونی می شود. سپس سلولهای چربی توسط یک سرنگ یا کانول (یک لوله توخالی نازک) که به دستگاه خلاء وصل می شود، از باسن ، شکم یا ران برداشت می شوند. پس از مکش، سلول های چربی فرآوری و خالص می شوند و سلول های بنیادی در سلولهای چربی با استفاده از دستگاه مخصوص یا از طریق داروها، مواد شیمیایی یا لیزر فعال می شوند. سپس چربی به زیر پوست در قسمت مورد نظر تزریق می شود.


نتایج تزریق چربی به گونه ها در طی یک هفته کاملاً مشهود است. تزریق چربی هرگز منجر به بهبود 100 درصدی چین و چروک ها، زخم ها، گونه های افتاده یا لب های نازک نمی شود. همچنین دارای نتایج دائمی نیست.


سلول های چربی تزریق شده طی سه تا چهار روز در دمای بدن بدون دسترسی به خون خواهند مرد. سه تا چهار روز طول می کشد تا اولین مویرگ ها به سلول های چربی تزریق شده برسند. بنابراین، همیشه برخی از سلول های چربی برای همیشه زنده می مانند در حالی که بیشتر آنها جذب می شوند.


کاندیدای مناسب برای تزریق چربی به گونه کدام افرادند ؟

• افرادی که با افزایش سن پوستشان کشیده و افتاده شده است.

• کسانی که می خواهند با تزریق چربی به گونه ها ، برجسته کردن گونه ها و زاویه دار کردن صورت چهره ای متفاوت داشته باشند.

• افرادی که به دلیل کاهش وزن و از دست دادن چربی صورت دارای گونه ها افتاده و تکیده هستند.


ماندگاری تزریق چربی به گونه ها چقدر است ؟

با توجه به میزان چربی تزریق شده، روش تزریق چربی به گونه ها و محل برداشت چربی ماندگاری این روش متفاوت می باشد. علاوه بر اینها مواردی مانند واکنش بدن به چربی تزریق شده، سبک زندگی و موارد دیگر در ماندگاری این روش تاثیر گذار بوده اما معمولا چربی تزریق شده تا یک سال باقی می ماند. در صورت مناسب بودن شرایط چربی تزریق شده می تواند تا چند سال ماندگار باشد.


مزایای تزریق چربی به گونه ها چیست ؟

مزایای تزریق چربی به گونه ها عبارتند از:

✔ ترمیم قابل توجه حجم گونه ها

✔ دارای نتایج طولانی مدت، طبیعی و بی خطر

✔ برای پر کردن گونه ها به جای مواد شیمیایی از چربی خود فرد استفاده می شود.

✔ تزریق چربی به گونه ها دارای خطرات و عوارض جانبی کمتری نسبت به سایر پرکننده ها می باشد.

✔ ایمنی بالا: چربی از بدن خود فرد برداشت می شود و خطر بروز واکنش های آلرژیک را تا حد زیادی کاهش می دهد.

✔ داشتن دوره ریکاوری یا نقاهت کوتاه مدت


معایب تزریق چربی به گونه ها چیست ؟

• تورم و کبودی

• جذب برخی از سلول های چربی توسط بدن - عدم زنده ماندن تمام چربی های منتقل شده در دراز مدت

• ممکن است برای دستیابی به نتایج مورد نظر به بیش از یک جلسه تزریق نیاز باشد.

• در تزریق چربی به گونه ها احتمال ایجاد عفونت در موارد بسیار نادر وجود دارد. و با مصرف آنتی بیوتیک می توان اثرات آن را از بین برد.


هزینه های تزریق چربی به گونه چگونه محاسبه می شود ؟

هزینه تزریق چربی بر اساس اینکه چند سی سی چربی باید تزریق شود، وسعت منطقه تزریق، تعداد دفعات تزریق، نوع بیهوشی مورد استفاده، نسخه های دارویی، مراقبت های پس از عمل، منطقه ای جغرافیایی که می خواهید در آن عمل کنید و تجربه و تخصص پزشک تعیین می شود.


اگر قصد انجام تزریق چربی به گونه و یا سایر خدمات زیبایی را دارید ، کلینیک زیبایی رنسانس یکی از معتبرترین و مجهزترین کلینیک ها در زمینه امور زیبایی می باشد که با بهره گیری از دانش روز و پزشکان متخصص قادر به انجام تمامی خدمات زیبایی برای شما عزیزان می باشد.

لیفت با نخ بهتر است یا هایفوتراپی؟
28 Aug 2022

لیفت با نخ بهتر است یا هایفوتراپی؟

. اگر می خواهید نتایج فوری مشاهده کنید باید بتوانید تحمل ورود سوزن به پوست صورت خود را داشته باشید، در این صورت لیفت با نخ انتخاب بهتری نسبت به هایفو است. دلیل اینکه هایفو برای دیدن نتایج زمان بیشتری می برد، این است که به عمق پوست نفوذ می کند تا تولید طبیعی کلاژن را به تدریج تحریک کند.

ادامه مطلب
هایفوتراپی صورت
15 May 2022

هایفوتراپی صورت

هایفوتراپی صورت یک روش نوین برای سفت کردن پوست است که برای بسیاری از افراد می تواند جایگزین لیفت صورت باشد، نتایج هایفو فیشال از هر فرد به فرد دیگر متفاوت است اما به طور کلی حداکثر بعد از 12 هفته خود را نشان می دهد و ماندگاری آن نیز بین یک تا دو سال متغیر می باشد.

ادامه مطلب
آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟
20 Jun 2020

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است که از پرتوهای متمرکز نور (لیزر) برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کند. در این روش پرتوی نور متمرکز شده توسط ملانین مو جذب شده و به گرما تبدیل می شوند. این گرما به فولیکول های مو آسیب رسانده و رشد آنها در آینده را مهار یا به تأخیر می اندازند

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35