تزریق چربی به زیر چشم

تزریق چربی به زیر چشم

تزریق چربی به زیر چشم که به عنوان پیوند چربی اتولوگ، لیپوژنیکسون یا لیپکینگ نیز شناخته می شود روشی است که از سلول های چربی فرد برای پر کردن نقاط فرورفته و دارای چین و چروک زیر چشم استفاده می کند. سلول های چربی معمولاً از شکم، ران ها، باسن یا سایر قسمت های بدن که چربی های قابل دوام بیشتری دارند استخراج می شوند. تزریق چربی به زیر چشم چون از چربی خود فرد استفاده می کند طبیعی به نظر می رسد. همچنین احتمال رد، عوارض و واکنش های آلرژیک این روش بسیار کمتر است.


تزریق چربی به زیر چشم چگونه انجام می شود ؟

فرآیند تزریق چربی به زیر چشم شامل برداشت دقیق مقداری چربی از یک قسمت بدن، حفظ آن، فیلتر و تزریق سلول های چربی به زیر چشم می باشد.


تزری چربی یک فرآیند سه مرحله ای است که شامل موارد زیر می باشد:

1. برداشت: پزشک قسمتی از بدن را که برای برداشت چربی انتخاب کرده به صورت موضعی بی حسی می کند. سپس برش كوچكی برای برداشت چربی ایجاد می شود و كانولی (متصل به سرنگ) برای استخراج دقیق چربی در آن قرار می گیرد.


2. تصفیه و انتقال: پس از برداشت مقدار مورد نیاز چربی، سلول های چربی را به سرنگ های کوچک منتقل و برای تزریق چربی پردازش می کنند. این مرحله باعث می شود هرگونه ناخالصی از چربی خارج شود و تزریق چربی به زیر چشم ایمن و موفق باشد.


3. تزریق چربی به زیر چشم: پزشک با استفاده از سوزن یا کانولا بافت چربی را به دقت در منطقه مورد نظر تزریق می کند تا زمانی که نتیجه مورد نظر حاصل شود. این روش تقریبا 90 دقیقه طول می کشد و شما قادر خواهید بود بلافاصله پس از تزریق به خانه بروید.


کاندیداهای مناسب برای تزریق چربی به زیر چشم چه کسانی هستند ؟

• کسانی که زیر چشم فرورفته و گود دارند.

• افرادی که چربی های زیر چشم خود را از دست داده و زیر چشم آنها دارای چین و چروک است.

• از نظر جسمی و روحی سالم هستند.

• انتظار واقعی از نتایج دارند.

• افرادی که دارای چربی های اضافی در سایر قسمت های بدن برای تزریق می باشند.


مزایای تزریق چربی به زیر چشم :

تزریق چربی به زیر چشم به غیر از اینکه موجب به جوان سازی زیر چشم می شود مزایای زیادی دارد. برخی از مزایای این روش عبارتند از:

• بازگرداندن حجم از دست رفته زیر چشم

• از بین بردن پف، کیسه های چشم و حلقه های تاریک دور چشم

• داشتن ایمنی بالا و خطر واکنش های آلرژیک وجود ندارد.

• عدم رد چربی های تزریق شده

• بهبود وضعیت پوست

• دارای نتایج طولانی مدت و ماندگار

• داشتن نتایج طبیعی


عوارض تزریق چربی به زیر چشم :

تورم، کبودی و ناهمواری چربی در زیر پوست از عوارض این روش می باشند البته این عوارض بسیار نادر هستند. و در صورت بروز به سرعت از بین می روند. عارضه اصلی این روش که ممکن است رخ دهد جذب حجم بیشتر چربی تزریق شده به زیر چشم می باشد. که پزشک برای رفع این مشکل چربی بیشتری تزریق می کند یا مجددا پس از مدت زمان خاصی مجددا به زیر چشم چربی تزریق می کنند.


ماندگاری تزریق چربی به زیر چشم چقدر است ؟

پس از تزریق چربی به زیر چشم مقداری از چربی تزریقی جذب بدن می شود. این میزان جذب در هر فرد متفاوت می باشد با این حال میزان چربی باقی مانده برای طولانی مدت ماندگار بوده و برای تثبیت و افزایش حجم می توان بعد از 6 تا 12 ماه مجددا تزریق چربی انجام داد.


هزینه تزریق چربی به زیر چشم چگونه محاسبه می شود ؟

در این روش ماده تزریقی را از بدن خود فرد برداشت می کنند. بنابراین هزینه های تزریق چربی به زیر چشم شامل ماده تزریقی نمی شود. و هزینه های پرداختی شامل روش برداشت چربی، دستمزد پزشک، حجم چربی تزریقی، تعداد محل برداشت، وسعت محل تزریق، هزینه کلینیک، آزمایشات قبل عمل و دارو می باشد.


در پایان چنانچه قصد انجام تزریق چربی به زیر چشم خود را دارید می توانید با مشاوران کلینیک زیبایی رنسانس تماس حاصل نمایید تا سوالات شما در این زمینه برطرف و یا جهت تعیین وقت جهت مراجعه حضوری می توانید با ما در ارتباط باشید.


چه کسانی کاندید مناسب لیپوماتیک هستند؟
2 Jan 2022

چه کسانی کاندید مناسب لیپوماتیک هستند؟

مانند هر روش درمانی زیبایی، برای انجام لیپوماتیک باید توسط یک پزشک متخصص معاینه شده و شرایط شما بررسی شود، تا بدانید که کاندید مناسبی هستید یا خیر. هیچ چیز جایگزین یک رژیم غذایی سالم و ورزش نمی شود و لیپوماتیک روش مناسبی برای افرادی که انتظار دارند مقدار قابل توجهی از بافت چربی را از دست بدهند نیست.

ادامه مطلب
کاربرد های درمانی بوتاکس چیست؟
20 Jun 2020

کاربرد های درمانی بوتاکس چیست؟

بوتاکس یا Botox سمی ضعیف شده از باکتری ای به نام کلوستردیوم بوتولینوم (Clostridium botulinum) می باشد که این سم بسیار کشنده و سبب مسمومیت های غذایی می شود.این سم برای نخستین بار در سال 1820 کشف شد.اولین خاصیت درمانی این سم در سال 1980 توسط یک چشم پزشک اهل کشور آمریکا جهت بهبود انحراف چشم کشف شد

ادامه مطلب
انواع روش های از بین بردن خط اخم
11 Jan 2021

انواع روش های از بین بردن خط اخم

درمان های مختلفی برای کاهش یا از بین بردن ظاهر خطوط اخم در دسترس هستند، درمان های پوستی می توانند کیفیت و سطح پوست در ناحیه اخم را به طور قابل توجهی بهبود بخشند و درمان های تزریقی با کاهش انقباض عضلات و جایگزینی از دست دادن حجم، به رفع علل اساسی کمک می کنند.

ادامه مطلب
جوانسازی پوست با استفاده از میکرونیدلینگ
8 Feb 2021

جوانسازی پوست با استفاده از میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یا درمان القایی کلاژن (CIT) یکی از روش های جوانسازی پوست می باشد که برای از بین بردن چین و چروک، جای جوش و غیره به کار می رود. در واقع میکرونیدلینگ یک روش زیبایی کم تهاجمی است که باعث افزایش گردش خون در پوست و تحریک تولید کلاژن و الاستین می شود.

ادامه مطلب