بهترین روش بالا بردن ابرو

لیفت ابرو


ابروها و چشم ها ویژگی مهمی در چهره هستند، اما متأسفانه گاهی اوقات با بالا رفتن سن معمولا ابروها به سمت پایین کشیده می شوند. ابروها تعادل و تناسب صورت و چشم را به ارمغان می آورند و همچنین در صورت فرم دهی به صورت صحیح می توانند کل ظاهر شما را بهبود ببخشند، اما پیدا کردن راهی عالی برای تقویت آنها گاهی اوقات ممکن است به نظر برسد که یک عمر طول می کشد. با استفاده از روش های بالا بردن ابرو می توان افتادگی آن را جبران کرد و چهره ای جوانتر و شاداب تر بدست آورد.

با افزایش سن از آنجا که پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، فاصله بین ابروها و مژه ها نیز کوتاه می شود، افتادگی ابروها می تواند شما را خسته، عصبانی یا ناراحت نشان دهد. برجسته کردن و زیبایی چشم ها در عین افتادگی ابرو و چین و چروک اطراف چشم کاری مشکل می باشد، اما برای رفع این مشکل چه کاری می توانید انجام شود؟ روش های متعددی برای لیفت ابرو وجود دارد.


روش های بالا بردن ابرو

ماساژ صورت و ترفندهای آرایشی به عنوان دو روش رایج برای دستیابی به لیفت ابرو بدون توسل به جراحی و روش های درمانی هستند. ماساژ صورت، که اغلب به عنوان یوگای صورت نیز شناخته می شوند، یک روش طبیعی برای کمک به بالا کشیدن و سفت کردن عضلات اطراف ابروها هستند؛ این تمرینات کاملا طبیعی و رایگان هستند و می توانند در هر مکانی انجام شوند. با این حال، نتایج این روش برای لیفت ابرو تدریجی بوده و نیاز به انجام همیشگی دارند، آنها ممکن است به اندازه روش های جراحی یا درمان های غیرجراحی چشمگیر نباشند، اما روشی بدون خطر هستند. تکنیک های صحیح آرایشی نیز می تواند ظاهر ابروهای بالا رفته را ایجاد کند و مزیت آن این است که یک روش سریع است و می تواند ظاهر شما را به طرز چشمگیری تغییر دهد. با این حال این یک راه حل بسیار موقت برای بالا بردن ابرو است که به مهارت های آرایشی و محصولات مناسب برای دستیابی به ظاهری طبیعی و برجسته نیاز دارد.

اگر به دنبال چیزی قوی تر و ماندگارتر از تمرینات صورت و ترفندهای آرایشی برای لیفت ابروهای خود هستید، درمان های غیرجراحی حرفه ای نتیجه بخش هستند؛ این درمان ها عبارتند از:


تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

تزریق بوتاکس معمولاً برای از بین بردن چین و چروک صورت استفاده می شود، این روش با اختلال در سیگنال های عصبی در عضلات خاص صورت انجام می شود که باعث ضعف موقت ماهیچه ها و عدم توانایی انقباض ناحیه محل تزریق می شود. لیفت ابرو با بوتاکس باعث صاف کردن و از بین بردن چین و چروک ها می شود، مناطق متداولی که تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو در آنها به کار می رود شامل پیشانی و بین دو ابرو می باشد. با چند تزریق ماهرانه بوتاکس می توان با بالا رفتن ابروها از چهره ای جوان تر بهره مند شوید، در این روش ماهیچه های اطراف ابرو با تزریق بوتاکس فلج و ثابت شده و موجب بالا رفتن ابرو می شود.


مزایای تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو

•     تزریق بوتاکس یک روش غیر تهاجمی است.

•     کاهش چشمگیر چین و چروک.

•     دارای نتایج موقت که در صورت پشیمانی می توان با تزریق آنزیم اثر آن را از بین برد.


عوارض تزریق بوتاکس

•     تزریق بوتاکس یک راه حل دائمی برای بالا بردن ابرو نیست.

•     برای حفظ نتایج بوتاکس، لازم است که این درمان هر 4 تا 6 ماه تکرار شود.

•     احتمال بروز تورم و عفونت و واکنش های آلرژیک در بعضی افراد.


بالا بردن ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ یک روش زیبایی برای بالا بردن ابروها می باشد؛ لیفت با نخ ابرو با بالا بردن بافت نرم و پوست پیشانی و ابرو باعث بهبود بخشیدن به ظاهر پیشانی، ابرو و ناحیه اطراف چشم می شود. لیفت ابرو روشی غیر جراحی است که شامل قرار دادن نخ های کوچک غیر قابل جذب و محکم در ابرو و لیفت ابرو می باشد. در روش لیفت با نخ جراح پلاستیک یا متخصص زیبایی می تواند قسمت های مختلف صورت و بدن را بسته به جایی که این سوزن ها را در آنها قرار می گیرد بالا ببرد.


مزایای بالا بردن ابرو با نخ

•     دستیابی به ظاهری جوان تر بدون جای زخم یا حتی بیهوشی

•     لیفت ابرو با نخ دارای نتایج فوری و قابل ملاحظه است

•     درد و خونریزی اندک

•     دوره نقاهت کوتاه مدت


عوارض لیفت ابرو با نخ

•     نمایان شدن نخ ها در برخی افراد که دارای پوست نازک می باشند.

•     عفونت و شکل گیری بافت اسکار در موارد نادر

•     حرکت نخ ها و نامتوازن شدن صورت در صورت عدم رعایت برخی نکات


بالا بردن ابرو با تزریق فیلر


لیفت ابرو با هایفوتراپی HIFU

هایفوتراپی همچنین به عنوان امواج فراصوت با شدت بالا شناخته می شود و یک روش غیر تهاجمی لیفت و سفت کننده پوست است. در هایفو امواج فراصوت تولید کلاژن در سلول های پیشانی را تحریک می کنند، که این کار باعث سفت شدن و بالا بردن ابرو می شود؛ به این ترتیب، پوست سفت و کشیده شده و روند پیری را معکوس می کند. روش هایفوتراپی بسیار مورد توجه افرادی است که به دنبال یک درمان جوان سازی کاملا غیر تهاجمی با عدم نیاز به دوران نقاهت هستند.


مزایای بالا کشیدن ابرو با هایفوتراپی HIFU

•     کاهش چین و چروک و صاف کردن پوست

•     سفت کردن پوست

•     بالا کشیدن گونه ها، ابروها و پلک ها.

•     ماندگاری طولانی مدت

•     عدم نیاز به جراحی

•     نداشتن درد و خونریزی


عوارض لیفت ابرو با هایفوتراپی HIFU

بالا بردن ابرو با هایفو دارای عوارض اندکی مانند تورم، قرمزی، کبودی و بی حسی ناچیز بعد از انجام می باشد که به سرعت و خود به خود رفع می شوند. همچنین مشاهده نتایج لیفت ابرو با هایفو ممکن است کمی طول بکشد.


بالا کشیدن ابرو توسط تزریق چربی

تزریق چربی یک روش طبیعی لیفت ابرو می باشد که چربی های گرفته شده از قسمت های دیگر بدن فرد را به زیر ابرو تزریق کرده و موجب لیفت ابرو می شود. طرفداران تزریق چربی معتقدند که این روش یک راه حل ایمن، دائمی و طبیعی برای جوان سازی صورت و بالا بردن ابرو می باشد؛ انتقال چربی به طور کلی بی خطر است. از آنجا که هیچ کس به چربی خود حساسیت ندارد، تزریق چربی دارای عوارض جانبی کمی به عنوان پرکننده می باشد. عوارض بالا بردن ابرو با تزریق چربی عبارتند از:

•     کبودی و تورم ناچیز

•     بی حسی موقت

•     زخمهای کوچک ( که پس از مدتی محو می شوند )

•     از بین رفتن مقداری چربی از ناحیه تزریق شده در طی چند ماه اول.


بالا بردن ابرو با جراحی آندوسکوپی

بالا بردن ابرو با روش آندوسکوپی روش جراحی برای جوان سازی صورت است. این روش می تواند کل پیشانی را بالا کشیده، خطوط اخم و چین و چروک را صاف کرده و ابروها را بالا ببرد. لیفت ابرو با جراحی آندوسکوپی همچنین افتادگی پلک را از بین می برد، این روش برای افتادگی های ملایم تا متوسط ابرو مناسب می باشد. مزایای لیفت ابرو توسط آندوسکوپی:

•     ریسک کمتر و دوره بهبودی سریع

•     پیشانی صاف و داشتن چین و چروک کمتری در اطراف و بین چشم ها

•     ظاهری شاداب تر و جوان تر

•     روشی کم تهاجم است.

مانند هر نوع جراحی دیگر، لیفت ابرو با آندوسکوپی دارای خطر خونریزی، عفونت و واکنش منفی به بیهوشی را در پی دارد.


کلینیک زیبایی رنسانس با در اختیار داشتن کادری مجرب و پزشکان متخصص در زمینه زیبایی و همچنین بهره گیری از بروزترین امکانات یکی از بهترین گزینه ها برای انجام تکنیک های زیبایی از جمله بالا بردن ابروها می باشد.


عوارض بلفاروپلاستی
28 Sep 2021

عوارض بلفاروپلاستی

اولین و مهمترین جنبه جراحی که باید در نظر داشته باشید این است که نتایج زمان می برد تا آشکار شود، مانند تقریباً هر عمل جراحی زیبایی دیگر حداکثر یک سال پس از عمل طول می کشد تا از مزایای کامل بلفاروپلاستی به خصوص لیفت پلک بهره مند شوید.

ادامه مطلب
تزریق ژل به جای جوش
2 Sep 2020

تزریق ژل به جای جوش

تزریق ژل معمولاً به دلیل کاربرد آن در از بین بردن چین و چروک، فرم دهی به لب، گونه و موارد دیگر شناخته شده است، امروزه از آن برای از بین بردن جای جوش یا آکنه نیز استفاده می شود

ادامه مطلب
مزایا و معایب میکرونیدلینگ
24 Jan 2023

مزایا و معایب میکرونیدلینگ

در حالی که جراحی زیبایی هنوز مؤثرترین روش برای جوان سازی پوست و ترمیم پوست می باشد ، اما بسیاری از زنان و مردان از روش های تهاجمی کمتری مانند میکرونیدلینگ یا Microneedlingاستفاده می کنند.

ادامه مطلب
تزریق بوتاکس برای درمان میگرن
29 May 2022

تزریق بوتاکس برای درمان میگرن

به دفعات نشان داده شده است که تزریق بوتاکس یک درمان موثر برای کاهش دردهای ناشی از میگرن می باشد. تاثیر درمانی بوتاکس فقط برای میگرن مزمن تایید شده است و هیچ مدرکی دال بر استفاده از آن برای کمک به درمان میگرن اپیزودیک یا سردردهای تنشی وجود ندارد. همچنین بوتاکس برای درمان میگرن مزمن در بزرگسالان توسط بسیاری از سازمان های پزشکی بزرگ دنیا تایید شده است.

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35