هزینه تزریق بوتاکس

هزینه تزریق بوتاکس

پوست انسان ها به گونه ای است که دائما در حال تغییر و بازسازی خود می باشد به گونه ای که چرخه ترمیم پوست و بازسازی سلول های مرده به طور دائم در حال انجام می باشد.اما با بالا رفتن سن که منجر به پایین آمدن سطح کلاژن و الاستین که به موجب این دو پوست می تواند خود را بازسازی کرده و جوان بماند ، پوست دچار چین و چروک شده و به مرور پیری در سطح صورت نمایان می گردد.


امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی راهکار های مختلفی جهت زیبایی و جوانسازی پوست افراد به وجود آمده است.یکی از راهکارهای زیبایی و جلوگیری از پیر نشان داده شدن چهره افراد تزریق بوتاکس می باشد.


بوتاکس چیست؟

همانطور که می دانید بوتاکس نوعی سم می باشد که از باکتری به نام کلستریدیوم بوتولینیوم به وجود می آید.بوتاکس برعکس سایر روش های از بین بردن چین و چروک و پر کننده ها ، سبب بی حس شدن عصب و ماهیچه هایی که در آن قسمت بوتاکس تزریق شده است می شود و با استفاده از این روش چین و چروک های سطحی از بین خواهد رفت.سم بوتولینوم در کنسور های غذا ممکن است وجود داشته باشد به همین دلیل است که پیش از مصرف می بایست به مدت 20 دقیقه کنسرو را بجوشانیم تا سم از بین برود.


چنانچه این سم مصرف شود عضلات بدن دچار فلج شدن می شود و ممکن است منجر به مرگ فرد شود.محققان با بررسی بر روی این سم به این نتیجه رسیدند که از سم بوتاکس در دوز های کنترل شده می توان در رفع چین و چروک های سطحی پوست استفاده کرد و آن را از بین برد.


کاربرد بوتاکس

بوتاکس دارای کاربرد های درمانی بسیار زیادی می باشد که تعدادی از کاربرد های درمانی  بوتاکس را در این مقاله به شما معرفی خواهیم نمود:

• درمان چین و چروک های سطحی پوست در نواحی مختلف صورت و بدن

• تزریق بوتاکس برای درمان اختلالات بینایی مانند تنبلی چشم ، تیک های عصبی و...

• درمان سردرد های مزمن

• از بین بردن تعریق زیاد در بعضی افراد در محل هایی مانند زیر بغل و یا کف دست و پا

• از بین بردن و تسکین دردهای مچ دست و انگشتان

• درمان کجی گردن و یا اسپاسم های عضلات گردن

• استفاده از بوتاکس برای لاغری افراد

• درمان اسپاسم هایی که به دلیل بیماری هایی همچون سکته به وجود آمده است

• و...


هزینه تزریق بوتاکس

قیمت تزریق بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد که سبب می شود قیمت متغیر باشد.به طور کلی این عوامل می تواند موارد زیر باشد.


میزان چین و چروک ها در فرد:

چنانچه فرد مورد نظر دارای چین و چروک های کمی در صورت خود باشد ، هزینه تزریق بوتاکس زیاد نخواهد شد اما اگر میزان تزریق برای درمان چین و چروک ها زیاد باشد طبیعتا هزینه تزریق بوتاکس افزایش می یابد.


تعداد مناطق تزریق بوتاکس:

اگر فرد در مکان های مختلفی از پوست نیاز به تزریق یوتاکس داشته باشد ، قیمت تزریق بوتاکس بیشتر خواهد شد اما هزینه تزریق بوتاکس در افرادی که تنها یک ناحیه از پوستشان نیاز به تزریق دارد ، هزینه کمتری را پرداخت خواهند کرد.


موقعیت جغرافیایی کلینیک و مجهز بودن آن:

به طور کلی فردی که در یک کلینیک مجهز و معتبر و توسط پزشک متخصص اقدام به تزریق بوتاکس کند ، هزینه پرداختی آن بیشتر از افرادی که در کلینیک ها و مراکز نامعتبر اقدام به انجام تزریق بوتاکس می کنند می شود.چنانچه متخصص زیبایی اقدام به انجام تزریق بوتاکس نماید هزینه آن کمتر از انجام آن توسط پزشک متخصص می شود.


همانطور که می دانید تزریق بوتاکس نیازمند دقت و مهارت می باشد و چنانچه توسط افراد بی تجربه و نا وارد این کار انجام شود ممکن است حوادث ناگوار و جبران ناپذیری برای فرد به وجود بیاید.به همین علت تزریق بوتاکس می بایست توسط پزشکان متخصص در این زمینه انجام شود تا علاوه بر جلوگیری از حوادث ناگوار ، تزریق بوتاکس تاثیر مثبت و دلخواه را داشته باشد.


به همین علت می بایست برای انجام این کار به کلینیک های مجهزی و نام آشنا که از پزشکان متخصص بهره می برند مراجعه نمود.قطعا پرداخت هزینه بیشتر و تزریق بوتاکس توسط متخصص پوست اهمیت و ارزش زیادی برای انجام تزریق بوتاکس دارد.هزینه هایی که پزشک متخصص و کلینیک معتبر برای تزریق بوتاکس از شما خواهد گرفت هزینه سال ها تجربه در این زمینه می باشد.مهمترین علت برای این موضوع این است که بوتاکس نوعی سم کشنده است که اگر مقادیر مناسبی تزریق نشود ممکن است منجر به فلج شدن و یا حتی مرگ افراد شود.


کلینیک زیبایی رنسانس با سال ها تجربه در زمینه عمل ها و تکنیک های زیبایی و همچنین تزریق بوتاکس با در اختیار داشتن کادرو پزشکان مجرب یکی از بهترین انتخاب ها برای تزریق بوتاک می باشد.هزینه تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی رنسانس بسته به میزان و محل تزریق در حدود 850.000 الی 1.200.000 تومان می باشد که ای اختلاف بازه قیمت به دلیل مواردی است که در بالا به آن ها اشاره شد.


چنانچه قصد انجام تزریق بوتاکس را دارید می توانید با مشاوران کلینیک زیبایی رمسانس در ارتباط بوده و جهت تعیین وقت می توانید با ما در تماس باشید.


هیدرودرم ابریژن چیست؟
7 Oct 2021

هیدرودرم ابریژن چیست؟

هیدرودرم ابریژن یک روش برای لایه برداری پوست می باشد که در آن دستگاه به صورت مافوق صوت قطرات آب را اسپری کرده و لایه بالایی پوست را جدا می کند و باعث بهبود گردش خون، آبرسانی به پوست و تولید کلاژن خواهد شد.

ادامه مطلب
هزینه هایفوتراپی چقدر است؟
6 Jun 2023

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

از هایفو برای جوانسازی پوست صورت، گردن و واژن و رفع علائم کشش در بدن استفاده می شود، همچنین هایفوتراپی شکم و غبغب نیز متداول است. هزینه هایفوتراپی نسبت به نتایجی که در نهایت بدست می آید و ماندگاری طولانی این نتایج، در مقایسه با سایر روش های جدید جوانسازی پوست بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ادامه مطلب
استفاده از لیزر برای از بین بردن غبغب
19 Jan 2021

استفاده از لیزر برای از بین بردن غبغب

استفاده از لیزر برای از بین بردن غبغب اگرچه گاهی اوقات جراحی لیزر نیز نامیده می شود اما در واقع یک روش غیر جراحی است که از لیزر هدایت شده برای ذوب کردن بافت های چربی درست در زیر پوست استفاده می شود.

ادامه مطلب

ارتباط با ما

دفتر مرکزی : تهران میدان ولیعصر ضلع جنوبی سينمای قدس ساختمان مینو طبقه چهارم واحد 402 با پارکینگ

کلینیک : تهران - سعادت آباد - میدان فرهنگ - بلوار 24 متری - نبش سوم شرقی - پلاک 35